هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ۹۲

فال روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ۹۲

فروردین:شما در این روزها جرات و شهامت  خاصی پیدا گرده‌اید که در برابر تمامی‌مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع‌ها سرعت کاری شما را پایین می‌آورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می‌دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده‌اید به خاطر تلاش اطرافیان‌تان بوده است. شما برای پیشرفت‌تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید.

 

اردیبهشت: شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که  در سابق  راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

 

خرداد: در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی‌بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت‌هایی که شنیده‌اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به  این فکر می‌کنید که زندگی می‌تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی‌باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.

 

تیر: در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

 

مرداد: از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت  و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه ۴ فروردین ۹۲

 

شهریور: شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت  به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.

 

مهر: شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از  پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.

 

آبان: در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

 

آذر:  شما معنای واژها و اتفاقاتی را که در زندگی تان پیش می‌اید را به خوبی می‌دانید اما نمی‌توانید تصمیم درست و به موقعی بگیرید بهتر است در این جنبه روحی تان تجدید نظر کنید. در این روزها یک نفع مالی بزرگی به شما می‌رسد بهتر است برای استفاده بهینه از این سود مالی با دیگران  وارد مشورت شوید.

 

دی: شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با   نگاه تحسین مشاهده می‌کنند، به همین علت در تصمیم گیری‌های تان مغرور شده‌اید و فکر می‌کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی‌که شخصی از شما کمکی می‌خواهد بهتر است به او کمک کنید.

 

بهمن: شما بزرگترین شانس زندگی تان را در روزهای آینده تجربه خواهید کرد، بهتر است با فکر و منطق مطلق پیش بروید، مانع احساسات تان شوید و اجازه ندهید تنها احساسات تان شما را پیش ببرد زیرا در این صورت شانس خود را به راحتی از دست خواهید کرد.

 
اسفند: شما برای انجام کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌های یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید.

برچسب ها : , ,