عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

درخواست طلاق به خاطر نخریدن گوشی Apple

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست طلاق توافقی‌شان را به قاضی دادگاه ارایه کردند. مرد جوان که ۳۵ سال سن داشت، در ابتدای جلسه دادگاه خطاب به قاضی گفت: همسرم زمانی که به درخواست ازدواج من جواب مثبت داد، اطلاع داشت از لحاظ مالی ضعیف هستم و نمی‌توانم به تمام خواسته‌های مالی او پاسخ دهم.

درخواست طلاق به خاطر نخریدن گوشی Apple

وی ادامه داد: در دوران نامزدی‌مان همسرم بسیار قانع بود و هیچ توقعی خارج از توانم از من نداشت. اما بعد از این‌که زندگی‌مان را شروع کردیم اخلاق همسرم تغییر کرد، به گونه‌ای که گاهی اوقات احساس می‌کردم او را نمی‌شناسم.

این مرد جوان خاطرنشان کرد: ازدواج ما بر اساس علاقه بود و خانواده‌های‌مان با این ازدواج مخالف بودند. به همین دلیل از ابتدا قرار گذاشتیم که اگر در زندگی مشکلی داشتیم آن را بدون دخالت خانواده‌ها برطرف کنیم اما متاسفانه همسرم از همان ابتدا ناراحتی‌های‌مان را به خانواده‌اش اطلاع داد و آنها به خود اجازه دادند که در تمامی موضوعات زندگی‌مان دخالت کنند و این دخالت‌ها بعد از گذشت سه سال تاثیرات منفی خود را نشان داد.

مرد جوان با بیان این‌که من عاشق همسرم بودم اما در حال حاضر دیگر او را نمی‌شناسم، گفت: همسرم بسیار متفاوت است و تفاوت او در این حد است که به دلیل نخریدن گوشی Apple دو ماه مرا ترک کرد و به خانه‌ی پدرش رفت، زیرا من پول نداشتم تا بتوانم برای او گوشی Apple بخرم و بعد از دو ماه از من خواست تا از یکدیگر جدا شویم.

وی تصریح کرد: همسرم هر روز چیز تازه‌ای از من می‌خواست و می‌دانست که من توانایی خرید آن را ندارم اما به داشتن آن اصرار می‌کرد و اگر جواب منفی من را می‌شنید خانه تبدیل به محل جنگ می‌شد. به همین دلیل دیگر نمی‌خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم، زیرا از نظر یکدیگر کامل نیستیم.

همچنین : بخوانید  دختری که به عشق خواننده محبوبش تغيير جنسيت داد +عکس

در ادامه‌ی جلسه دادگاه، همسر این مرد جوان با بیان این‌ که همسرم از قناعت و صرفه‌جویی من سوءاستفاده کرده است، گفت: زمانی که به شوهرم «بله» گفتم می‌دانستم وضع مالی مناسبی ندارد. به همین دلیل نه مهریه سنگینی تعیین کردم و نه جشن ازدواجی برگزار کردیم اما شوهرم از علاقه‌ی من نسبت به خود سوءاستفاده کرده است.

این زن جوان که ۲۸ سال سن داشت، ادامه داد: دو سال از زندگی‌مان می‌گذشت و من حتی از شوهرم یک بار نخواستم که پوشاکی برای من بخرد و متاسفانه او فکر کرد این قناعت وظیفه‌ی من است، در حالی که من برای آینده زندگی‌مان با او مدارا می‌کردم.

وی افزود: شاید شوهرم مدعی باشد که من تغییر کرده‌ام اما اگر تغییری هم در من به وجود آمد به دلیل رفتارهای ناشایست شوهرم بوده است. من به شوهرم علاقه‌مند بوده‌ام اما او نخواست که زندگی‌مان ادامه داشته باشد. او فقط ادعا می‌کند که پول کافی ندارد. زمانی که از او گوشی Apple خواستم، گفت که نمی‌تواند آن مقدار هزینه کند، اما بعد از گذشت چند روز همان گوشی را برای خواهرش خرید و من آن موقع متوجه شدم که همه‌ی حرف‌های همسرم دروغ است. دیگر نمی‌خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم و من نیز هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم. قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان بنا بر اصرار آنها حکم طلاق توافقی‌شان را صادر کرد.