نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نگاهی به Galaxy Note II در نشست خبری سامسونگ

سامسونگ در روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه طی مراسمی در تهران Galaxy Note II را معرفی کرد.
به گزارش ایتنا در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد این اسمارت‌فون و قابلیت‌های ویژه آن مورد بررسی قرار گرفت.

Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است. به گفت سانگ ون جانگ ( Sungwon Jung ) مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، در طی سال گذشته، سامسونگ با کمک سری محصولات گالکسی، توانسته است رتبه اول خود را در بازار ایران حفظ کند و همچنین رتبه اول را در بازار گوشی‌های هوشمند به دست آورد، وی افزود : ” Galaxy Note II همه را به خلاق بودن دعوت می‌کند. این محصول به ایده‌های شما جان می‌دهد و کمک می‌کند تا این ایده‌ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید و خلاقیت شما را ارزشمندتر می‌کند.“
این اسمارت‌فون می‌تواند به کاربران در زمینه یافتن اطلاعات، ثبت سریع‌تر ایده‌ها، مدیریت کارها و بیان افکارشان کمک کند.

 

سامسونگ، از زمان معرفی اولین گالکسی نوت تا به امروز، سعی داشته است که قابلیت‌های این محصول را بهتر و بیشتر کند. در مه ۲۰۱۲ سامسونگ آپدیتی با نام Premium Suite را برای گالکسی‌نوت عرضه کرد تا تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کند.
بعد نوبت به عرضه به‌روزرسانی آندروید ICS رسید که قابلیت‌های جدیدی چون Shape Match و Formula Match با آن معرفی شد.

در ماه اوت هم سامسونگ از Galaxy Note ۱۰.۱ رونمایی کرد. داشتن صفحه ۱۰ اینچی بزرگ و قابلیت‌های بهتر در زمینه مالتی‌تسکینگ، از ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌رفت. Galaxy Note II هم در تلاش است تا راه بهتر و سریع‌تری را برای دسترسی به اطلاعات، ثبت ایده‌ها و به‌نمایش گذاشتن آن‌ها در اختیار کاربران قرار دهد.
Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش درمی‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.
همچنین به لطف این صفحه بزرگ و نیز بدنه باریک‌تر Galaxy Note II ، کاربران می‌توانند بهتر و راحت‌تر به تولید محتوا و انجام کارها بپردازند.

قابلیت Air View به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از قلم S Pen و نگه‌داشتن آن بر روی ایمیل‌ها، S Planner، تصاویر گالری و فایل‌های ویدئویی، بدون نیاز به باز کردن این موارد، پیش‌نمایشی از محتویات آنها را مشاهده کنند.
قابلیت دیگری با نام Popup Note هم در این محصول وجود دارد که کاربران می‌توانند به کمک آن، S Note را به طور فوری و در قالب یک پنجره Pop-up، در هر قسمت از صفحه باز کنند. به عنوان مثال، این کار را می‌توان برای یادداشت‌برداری در حین یک گفت‌وگوی تلفنی انجام داد.

همچنین : بخوانید  بازی جذاب و هیجان انگیز Rayman Jungle Run v1.1.8

Quick Command نام قابلیت دیگری است که امکان اجرای سریع نرم‌افزارهای پرکاربرد را با استفاده از قلم S Pen فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، کاربر باید با فشردن همزمان کلید روی S Pen و حرکت دادن آن روی صفحه به سمت بالا، صفحه مربوطه را باز کند. ارسال ایمیل، برقراری تماس تلفنی و … از جمله کارهایی هستند که می‌توان با Quick Command به‌سرعت آنها را انجام داد.

قلم S Pen جدید بلندتر، ضخیم‌تر و ارگونومیک‌تر است و تجربه بهتری را در اختیار فرد قرار می‌دهد. با فشار کلید روی این قلم، می‌توان محتوای صفحه‌نمایش را ذخیره یا ویرایش کرد. قابلیتی به نام Easy Clip در اینجا وجود دارد که امکان برش‌زدن و کادربندی فوری محتوا ، اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی آن را فراهم می‌کند.
قابلیتی به نام Idea Visualizer هم در این محصول در نظر گرفته شده که با آن می‌توان تصاویر و کلمات دست‌نویس را به‌سادگی به S Note اضافه کرد. پس از نوشتن کلمات با قلم، تصاویر مربوط به آن‌ها به‌طور خودکار به کار افزوده خواهد شد.

Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم ۲ گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
این اسمارت‌فون به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد.
Galaxy Note II درسه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های micro SD به بازار عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون از استانداردهای ارتباطی HSPA Plus و ۴G LTE پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می کند.
Galaxy Note II دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلش LED در پشت و دوربین مکالمه ۱.۹ مگاپیکسلی است و توانایی ضبط فیلم با وضوح Full HD۱۰۸۰ را داراست.

برچسب ها :