یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۵ ماسک طبیعی ، ضدگرمای تابستان

 

مراقبت های تابستانی پوست از اهمیت زیادی برخوردارند . پوست به پاکسازی و مرطوب سازی مرتب نیاز دارد تا درخشش طبیعی خود را حفظ کند . اگرچه آفتاب گرفتن می تواند شفافیت پوستتان را نابود کند . برای مبارزه با گرمای سوزان تابستان ما چند دستورالعمل برای ماسک صورت برای شمادر نظرگرفته ایم

 

 

۱  ماسک خیار :

summer-mask-4


این یکی از رایج ترین سبزیجاتی است که برای احساس خنکی روی پوست استفاده می شود و برای هر نوع پوستی مناسب است . این ماسک به راحتی در خانه آماده می شود. فقط یک خیار را رنده کرده با گلاب مخلوط کنید . همچنین برای پوست های خشک می توانید گلیسیرین نیز اضافه کنید . ماسک را روی صورت و گردن برای ۱۵ دقیقه قرار دهید . با آب سرد بشویید و بگذارید خشک شود .

 ماسک  توت فرنگی: 

summer-mask-1

برای به دست آوردن یک پوست درخشان و کاهش اثرات آفتاب ، انواع ماسک توت فرنگی رادر تابستان استفاده کنید .چند توت فرنگی را له کرده و یک قطره روغن زیتون، گلاب و یک قاشق غذاخوری شکربه آن اضافه کنید.می توانید شیر هم اضافه کنید . اینها را کاملا با هم مخلوط کنید و روی صورت و گردن قرار دهید . برای ۲۰ دقیقه بگذارید بماند وسپس با آب سرد بشوئید.

 ماسک ماست و لیمو :

 

summer-mask-2

این یک ماسک تابستانی ساده برای شادابی پوست و کاهش اثرات آفتاب است . برای مقابله با گرمای تابستان ، این ماسک را هرروز استفاده کنید . لیمو پوست را لابرداری کرده ، سلول های مرده را پاکسازی کرده و به داشتن پوستی درخشان و طبیعی کمک می کند . ماست را خوب هم زده و چند قطره لیمو به آن اضافه کنید . می توانید آرد نخود هم به آن اضافه کنید .

همچنین : بخوانید  مراقبت های تابستانی موها

 ماسک پاپایا و شیر:

summer-mask-3


 یک پاپایا رسیده را له کرده و به آن شیر اضافه کنید. شما همچنین می توانید چند قطره آب لیمو و گلاب هم اضافه کنید . آن را روی صورت بگذارید و صبر کنید تا خشک شود ماسک را با آب سرد بشوئید و پس از آن احساس تازگی کنید !

 ماسک گوجه فرنگی:

summer-mask-5


 یک گوجه فرنگی بردارید و تکه ها ی آن را روی صورت بکشید وبگذارید تا آب گوجه فرنگی برای ۱۵ دقیقه روی صورت بماند .اجازه دهید تا خشک شود و سپس با شیرو بعد آب سرد بشویید. پوست شما احساس تازگی کرده و از گرما خلاص می شود .