اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانمی که روزانه ده ها بار جمله “کریسمس مبارک” را می شنود +عکس

اشتباه نکنید او دیوانه نشده است . بلکه این نام اوست . “مری کریسمس” به معنای “کریسمس مبارک” نام این زن انگلیسی است که برای او حاشیه های زیادی به همراه داشته است.

www.campfa.ir

مری مادر دو فرزند است و از زمانیکه در سال ۱۹۸۶ با مردی به نام “لوردی کریسمس” ازدواج کرد نامش به خانم “مری کریسمس ” تغییر یافت. او میگوید به همین دلیل اغلب سوژه خنده دیگران میشود. وی با تاکید بر اینکه نامش را دوست دارد تعریف میکند که غالبا از خندیدن دیگران به نامش ناراحت میشود اگرچه در طول سالیان این امر برای او عادی شده است اما هربار مجبور است توضیح دهد که این نام واقعی اوست و هیچ شوخی در کار نیست.
او میگوید اکثر دوستانش معتقدند او بعد از ازدواجش به خاطر این نام جدید خوش شانسی زیادی را تجربه کرده است.
او بعد از ۵ ماه آشنایی با همسرکنونی اش ازدواج کرد و در مصاحبه اش گفته است بچه هایش به خاطر این اتفاق جالب خیلی ناراحت هستند و او مجبور است به خاطر آنها هرجا که نیاز به معرفی خود دارد نام خانوادگی پدری اش را بگوید چرا که اکثر شنونده ها به خصوص در خریدهای اینترنتی و تلفنی تصور میکنند او یک مردم آزار است که آنها را مسخره میکند.
با این وجود او میگوید نام من از یک جشنواره باستانی و مذهبی گرفته شده است و ازدواج با همسرم نیز این مجموعه را کامل کرد . من از این جریان گله ای ندارم و از اینکه نامی نادر و کمیاب پیدا کرده ام بسیار خوشحالم.

همچنین : بخوانید  درخواست طلاق به خاطر نخریدن گوشی Apple

برچسب ها :