شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دانلود تمام آلبوم های سامی یوسف

 

دانلود تمام آلبوم های سامی یوسف - Sami Yusuf Full Album

 

سامی یوسف با نام اصلی سیامک رادمنش (زاده تیر ۱۳۵۹ در تهران) تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده اهل بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. او از سوی مجله تایم به عنوان «بزرگترین ستارهٔ راک اسلام» و از سوی مجله گاردین «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است.

سامی یوسف در بیوگرافی وبگاه رسمی‌اش، خود را یک «مسلمان بریتانیایی» معرفی می‌کند.
یوسف در تهران و از والدینی ایرانی با اصلیت آذری زبان زاده‌شده‌است. او در کنفرانسی خبری در جمهوری آذربایجان گفته: «د‌و پد‌ربزرگ من اهل باکو هستند‌. آنها به تبریز مهاجرت کرد‌ند‌ و البته من د‌ر سال ۱۹۸۰ د‌ر تهران متولد‌ شد‌م. بعد‌ا ما به انگلستان مهاجرت کرد‌یم و من آنجا بزرگ شد‌م.» نام او د‌ر واقع «سیامک راد‌منش» است. پد‌ر وی، آهنگساز، ترانه‌سرا و موزیسین مشهور ایرانی مقیم بریتانیا، بابک رادمنش می باشد. اگر چه او چندین بار درباره این که پدرش آهنگسازی مشهور است گفته است، اما هیچ نامی از وی نبرده و حتی در پاسخ به خبرنگاری مصری گفته «خواهش می‌کنم د‌رباره پد‌رم نپرسید‌.» او تا کنون در سه ترانه اش به زبان فارسی خوانده است و برای دو تا از آنها به نامهای مادر و به سویم آمدی موزیک ویدئو ساخته است.

اگرچه از زمان که انتشار نخستین آلبومش‌، د‌رباره ایرانی بود‌نش صحبت کرد‌ه بود‌، اما به مرور زمان‌ آذری‌بود‌نش را پررنگ‌تر کرد و کمتر د‌رباره ایرانی بود‌نش صحبت کرد.
سامی یوسف معتقد به اینترناسیونالیسم اسلامی است و اصراری به بر اصلیت ایرانی خود‌ ندارد، شاید از آن جهت که می‎خواهد ستاره موسیقی جهان اسلام باشد.

آلبوم‌های موسیقی:

– سامی یوسف در سال ۲۰۰۳ اولین آلبومش را با عنوان «المعلم» عرضه کرد.
– سامی یوسف دومین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۵ با نام «امت من» منتشر کرد. ترانه «صلوات» از همین آلبوم برای فیلم «بادبادک باز» به کارگردانی مارک فورستر انتخاب و قرار بر این شد که سامی یوسف ترانه جدیدی را هم برای تیتراژ پایانی این فیلم آماده کند.
– در ژانویه ی سال ۲۰۰۹ آلبومی به نام «بدون تو» از طرف شرکت ضبط موسیقی طرف قراردادش منتشر شد، که جعلی است و سامی یوسف اعلام کرد که این آلبوم سومش نیست و در واقع نمونه کامل نشده آلبوم جدیدش است که بدون اجازه و خواست او وارد بازار شده است و سبب قطع همکاری اش با شرکت “awakening” شد.
– آلبوم سوم سامی یوسف به نام «هرجا که هستی» در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. او در این آلبوم به بحث‌های فلسفی پرداخته و از هویت مسلمانان و تأثیرات جهانی‌سازی ترانه‌هایی خوانده است. از نکات جالب در این آلبوم استفاده از ترانه هایی به زبان های فارسی، ترکی، اردو، مالایی علاوه بر زبان های انگلیسی و عربی است.

مشخصات

همچنین : بخوانید  کشتن مگس ها

نام فارسی خواننده: سامی یوسف / Sami Yusuf
فرمت صوتی: MP3
حجم فایل: ۴۰۷ مگابایت
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ – ۹۱/۷/۱۹
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایلwww.p30download.com