امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حرف های شقایق فراهانی بازیگر سریال مادرانه

داستان طلاق شقایق فراهانی و پسرش (عکس)

شقایق فراهانی که در نقش مریم نامزد سابق اردلان تمجید در سریال «مادرانه» ایفای نقش کرده است، می‌گوید خودش جدایی را تجربه کرده و مادر است؛‌ مادر فرزندی که خیلی دوستش دارد.

دیگر صحبت‌های جالب شقایق فراهانی را در ادامه می‌خوانید:

اعتماد پسرم را جلب می‌کنم

ما در زندگی هم روزهای سخت را تجربه می‌کنیم و هم روزهای خوب و شیرین و این خوشبختی ماست که زندگی‌مان یکنواخت نیست و فراز و نشیب دارد. وقتی اتفاق بدی پیش می‌آید احساس می‌کنیم غم دنیا در دل ما می‌نشیند. این را من از روی تجربه شخصی می‌گویم. رابطه من و پسرم به گونه‌ای است که با اینکه فرزند طلاق بوده سعی کرده‌ام کمترین مشکل را با او داشته باشم. در این راه سعی کرده‌ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم و بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم و امیدوارم موفق شده باشم. گاهی مسائلی در زندگی پیش می‌آید که کنار آمدن با آنها شاید یک عمر زمان ببرد اما خدا را شکر تمام تلاشم این بوده که پسرم به آگاهی لازم برسد.

انسان‌ها حق عاشق شدن دارند

در اصل یکی از مسائلی که در «مادرانه» مطرح می‌شود این است که آیا یک زن یا یک مرد بعد از طلاق و با وجود داشتن فرزند مجاز است دوباره عشق و زندگی مشترک را تجربه کند یا خیر؟ من صرفا خودم این تجربه را نداشته‌ام بلکه در زندگی خیلی از اطرافیانم این مسئله را دیده‌ام. اینکه پس از یک تجربه ناموفق چرا دوباره نباید عاشق شد؟ یک مرد همیشه به داشتن یک همسر،‌ مادر و دختر نیاز دارد و همین‌طور یک زن در زندگی‌اش به عشق، پدر و پسر نیاز دارد و دوست دارد که مرد زندگی‌اش را پیدا کند. اگر انتخاب درست داشته باشیم می‌توانیم توازن بین خواسته‌هایمان را برقرار کنیم. انسان‌ها حق عاشق شدن دارند. انسان خلق شده تا عشق را تجربه کند و تا زمانی که عشق زمینی را تجربه نکند مراحل رسیدن به عشق الهی را طی نخواهد کرد.

همچنین : بخوانید  اعتراف های باحال و تکان دهنده - اخر خنده

در رابطه با ارتباطم با خدا احساس خوشبختی می‌کنم

من در رابطه با ارتباطم با خدا احساس خوشبختی می‌کنم. هر چند که ممکن است در بعضی موارد زمینی چالش‌هایی داشته باشم اما در رابطه‌ای که با خدای خود دارم خیلی راضی و خوشبخت هستم. امیدوارم خدا هم از من راضی باشد.

فکر می‌کنم هر انسانی باید عشق را تجربه کرده باشد. به یاد بزرگواری که می‌گفت آدمی که عاشق نشده باشد آدم نیست. همیشه پدر و مادرم عاشق هم بودند و همیشه عشق را بین این دو نفر دیده‌ام. خانه ما همیشه مملو از عشق پدر و مادرم به هم بوده است. فرزندانی که پدران و مادران عاشق دارند زندگی موفق‌تری دارند.