آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تیپ خانمانه و جذاب برای دختران جوان

توجه توجه! بعضی چیزها علائم دارند! زنگ خطر می‌زنند! اما وقتی ندانید که نمی‌توانید رعایت‌شان کنید

 مثلا همین سبک لباس پوشیدن‌تان را درنظر بگیرید. به کمدتان نگاه کنید. کشوها را وارسی کنید. متوجه زنگ خطرها نمی‌شوید مگر اینکه آنها را بشناسید.

در ظاهر آراسته این شماره مخاطب اصلی دختر خانم‌های جوان هستند. همان‌هایی که هنوز بین کودکی و بزرگسالی تاب می‌خورند. دست‌تان را به من بدهید و وارد دنیای خوش‌پوشی بزرگسال‌ها شوید!

دختر خانم عزیز و دوست داشتنی! طبیعی است که در اوایل ورود به دوره بزرگسالی کمی گیج شوید و ندانید انتخاب چه لباس‌هایی برای شما مناسب است، اما اگر سن‌تان از ۲۰ رد شده و همچنان تی‌شرتی با عکس باربی یا کیتی را در مهمانی‌های خودمانی خانوادگی به تن می‌کنید، باید با یک علامت تعجب بزرگ به استقبال‌تان بیایم. بد نیست  از دوران خردسالی دل بکنید و سعی کنید ظاهر و رفتارتان را با سن‌تان هماهنگ کنید. می‌پرسید اول از کدام شروع کنم؟ قطعا از لباس‌های‌تان! رفتار شما هرقدر هم خانمانه باشد بلوز کارتونی‌تان ریز‌ریز به شما خواهد خندید!

 

تیپ دختران جوان , تیپ های خانمانه برای دختران

بعضی‌ها فکر می‌کنند شیک بودن و پوشیدن لباس‌های سایز کوچک مترادف هم هستند. از این خبرها نیست! دوست عزیز! چنانچه همچنان لباس‌های دوران کودکی‌تان را به هوای تنگ و زیبا بودن نگه داشته‌اید، وقتش است که به آنها نگاهی دوباره بیندازید. شما که دل‌تان نمی‌خواهد هر بار که به قفسه لباس‌های‌تان نگاه می‌کنید با لباس‌های سایز صفر مواجه شوید؟ این لباس‌ها را به کسانی که نیاز دارند، ببخشید و در عوض سراغ انتخاب گزینه‌های جدید بروید. همان‌هایی که می‌توانید با راحتی تمام آنها را به تن کنید.

ترس از ارتفاع سر جای خودش اما یک‌جفت کفش پاشنه بلند که ترس ندارد! وجودش نشان دهنده این است که کمد شما یکی از عناصر اصلی‌اش را دارد. اگر کفش پاشنه بلند ندارید وقتش شده که دست به کار شوید. شما دیگر خانم شده‌اید و هر خانمی به حداقل یک جفت کفش پاشنه‌دار نیاز دارد. البته اصلا قرار نیست که مرتب از این کفش‌ها استفاده کنید. فقط وقتش رسیده که دایی‌ها و خاله‌ها متوجه شوند دختر کوچولوی‌شان خیلی قد کشیده است!

 

تیپ دختران جوان , تیپ های خانمانه برای دختران

خیلی دوست دارید با دوستان نزدیک‌تان به خرید بروید؟ به حرکت‌های خرید هم‌شکل علاقه دارید؟ «وای ما ۳ تا همیشه با همیم پس باید شکل هم لباس بپوشیم!» صدای بوق اخطار را می‌شنوید؟ بهتر است مثل یک خانم رفتار کنید. می‌توانید گروه دوستی‌تان را داشته باشید اما اصلی‌ترین مسئله سلیقه شخصی‌تان را از دست ندهید. اصلا ممکن است شبیه دوستان‌تان لباس نپوشید اما با حضور در مکان‌های عمومی احساس کنید که از نظر پوشش هیچ فرقی با دیگران ندارید. با خودتان فکر کنید شما که هستید و چه سبک لباس‌هایی به شما بیشتر می‌آیند؟ کدام لباس‌ها شما را خاص‌تر از قبل نشان می‌دهند.

همچنین : بخوانید  مدلهای چیدمان سفره هفت سین نوروز ۹۲

قبلا هیچ عیبی نداشت اگر هرجایی که می‌رفتید یک جفت کفش آل‌استار رنگی به‌پا می‌کردید. آن موقع‌ها کسی از شما توقع نداشت ادای آدم بزرگ‌ها را در بیاورید. اما حالا بحث از ادا درآوردن گذشته و شما واقعا آدم بزرگ شده‌اید! پس لازم نیست مرتب از کفش‌های کتانی یا آل‌استار استفاده کنید. کفش‌های تخت برندهایی مثل آدیداس یا نایکی هم خانمانه هستند و هم راحت و استاندارد. برای تغییر ظاهرتان از اینها شروع کنید و کم‌کم به کفش‌های پاشنه تخت بوتیک‌ها برسید.

تیپ دختران جوان , تیپ های خانمانه برای دختران

هر دفعه که قرار است به مهمانی بروید در کمد را باز می‌کنید، همه فکر می‌کنند شما رکوردار داشتن لباس‌ هستید اما فقط خودتان می‌دانید که هیچ‌کدام از اینها به درد نمی‌خورند! لباس‌هایی که هدیه گرفته‌اید، تحت جو زدگی آنی تهیه کرده‌اید یا حتی هدیه گرفته‌اید! اینها را بگذارید کنار! جز اینکه با دیدن‌شان خودتان را گول بزنید که من یک عالمه لباس دارم کاربرد دیگری نخواهند داشت. تا زمانی که آنها را رها نکرده‌اید چیزهایی که واقعا به آنها نیاز دارید مشخص نخواهند شد. این لباس‌ها را هم به کسانی که می‌توانند از آنها استفاده کنند ببخشید و در عوض کم‌کم به تهیه لباس‌هایی که شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهند، مشغول شوید.

کیف‌های کوچولو، بامزه و کم جا! اما یادتان باشد وسایلی که از این به بعد باید با خودتان حمل کنید خیلی بیشتر خواهند شد، آینه، لوازم آرایشی و یک شیشه عطر سبک به چیزی بیشتر از یک کیف نقلی احتیاج دارند. وقتش شده که سراغ خرید کیف‌های بزرگ‌تر بروید. هیجان‌تان را درک می‌کنم ولی لطفا طرف کیف‌های صورتی نروید!

تیپ دختران جوان , تیپ های خانمانه برای دختران

لباس‌ها هم مثل خوراکی‌ها تاریخ انقضا دارند. در زمان خودشان از آنها استفاده کنید و بعد طرف‌شان نروید (یادتان باشد قرار نیست توی کمد باشند و طرف آنها نروید، رجوع شود به مورد بخشیدن لباس‌ها!) یکی از این لباس‌های تاریخ گذشته برای دخترخانم‌های جوان جین‌های وصله‌دار یا گلدوزی شده است! درست است، این شلوارها زیبا هستند اما نه برای شما که دوست دارید در هر سنی خوش‌پوش باشید. یک شلوار جین آبی تیره که راسته یا لوله تفنگی است، تهیه کنید. این شلوار جز اوجب واجبات کشوی شما خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ چون قابلیت ست شدن با انواع شومیزها و بلوزهای زیبا را دارد!

منبع : مجله سیب سبز

bartarinha.ir