کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روز پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲

فال پنج شنبه 3 مرداد 92

فروردین:

امروز در تعطیلات هستید و خیلی به شما خوش می گذرد. زمانتان را صرف فقط تعطیلات کنید و موبایل و کامپیوترتان را کنار بگذارید. همه ی توجه تان را معطوف خانواده تان کنید. بایستی که مهربان باشید و با اطرافیانتان بی ادبانه رفتار نکنید

.

اردیبهشت:

کمی احساس کسالت می کنید و اوضاع سلامتیتان چندان خوب نیست. افسرده هستید و بنظر می رسد که تمام روابطتان با شکست مواجه می شود. شاید بهتر است که نگاهی به خودتان بیندازید و خودتان را تغییر دهید. سریع به هر کسی که به شما لبخند میزند علاقه مند و متعهد نشوید!

خرداد:

امروز بهترین و فوق العاده ترین روز است که برای معشوقه تان هدیه بخرید! او احساس ناامنی، خستگی و بیماری میکند. همچنین نمی داند که واقعا چه احساسی درموردش دارید. به او ابراز عشق کنید و حرفهایتان را با عمل کردن پشتیبانی کنید.

تیر:

امروز تمام وظایفتان را انجام دهید. باید تمام ماموریت هایی که به شما داده شده است را تمام کنید. خواهید دید که وقتی تمام وظایف و تکالیف مربوط به خانه، آموزشگاه و خانه را تمام کنید، آزاد خواهید بود که هرکاری که دوست دارید انجام دهید.

مرداد:

انقدر با اطرافیانتان در سر کار خوش و بش نکنید. با معشوقه تان پس از این همه مدت که از رابطه تان می گذرد، به مشکل برخورده اید. اگر به این کارها ادامه دهید باید از خیر رابطه تان بگذرید! توجه کنید و مراقب باشید که چیزی که خیلی برایتان خوب است را کنار نگذارید؛ مخصوصا رابطه تان را!

شهریور:

می دانید که کسی هستید که خیلی به شما میندیشد و احساسش را درموردتان می دانید. خیلی دوست دارد که شما را بهتر بشناسد. به او این امکان را بدهید وبگذارید که شما را کشف کند. فقط کمی به او میدان بدهید؛ ولی خیلی مراقب باشید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 3 خرداد 92

مهر:

ازاینکه درمورد آخرین ماموریت یا وظیفه تان با ناظر صحبت کنید واهمه دارید. ولی واقعا به اینکار نیاز دارید، و نتیجه بخش هم خواهد بود. امروز مراقب سردردتان باشید. بعد از بحث کردن درمورد مسایل با ناظر، شاید بهتر باشد که پشت میز کارتان یک چرت بزنید.

آبان:

امروز صادق باشید و هرچه در دل دارید بازگو کنید. مسایل مربوط به کار را حل کنید، سپس به خانه رفته و صادق باشید. خواهید دید که اگر این کار را بکنید، زندگیتان بسیار آسانتر و آفتابی تر خواهد شد!

آذر:

کارتان را رها کنید و با یک نگرش خوب به خانه بازگردید. امشب برای قرارهی مهم آماده و  سرحال باشید و به ماموریت هایی که در حسابی بانکیتان تاثیر هنگفتی دارند توجه کنید. در هنگام نیاز استراحت کنید و وقتی گرسنه اید غذت بخورید.

دی:

امروز در کار و ماموریت هایتان به سرعت پیش می روید. همه چیز را به سرعت تمام کنید و به سختی کار کنید. مثبت اندیش باشید و این حقیقت را بپذیرید که امروز بسیار پرانرژی هستید.

بهمن:

امروز در شغلتان نکته های خوبی میبینید. احتمالا امروز به سرعت در کارتان پیشرفت خواهید کرد. این می تواند کمی غیرمعمول و بسیار ناخوشایند باشد. به دنبال دستان کسی باشید که شما را دوست دارد تا کمکتان کند که با تغییراتی که درحال رخ دادن است همگام شوید.

اسفند:

امروز روز بسیار خوبی ااست و اتفاقات تازه ای می افتد. خیلی درمورد اینکه باید چه کاری بکنید مطمئن نیستید، ولی بدانید که شما خیلی باسعادت هستید. از آنچه که در حال اتفاق افتادن است لذت ببرید و از کودک درونتان و اتفاقات خوبی که امروز برایتان رخ می دهد استقبال کنید.

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی زیگیل