تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۳ خرداد ۹۲

 

فروردین: شما امروز دقیقاً می دانید که در هر مورد مهم چه کاری می خواهید انجام دهید. اما مشکل شما این است که راندمان فعلی شما مناسب نیست به خاطراینکه شما با هیچ برنامه خاصی پیش نمی روید. حقیقت این است که شما شاید از تجربه هایتان استفاده نمی کنید. سعی کنید به این روند ادامه ندهید فقط تا حد امکان در حد توانتان تلاش کنید.

اردیبهشت: شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

خرداد: شما به خاطر یک سری شرایط پیچیده شاید مجبور باشید که بیشتر از همیشه تلاش کنید اما امروز برای شما خیلی سخت است که برای پیدا کردن یک راه حل، بیشتر کار کنید. در حالی که امروز زمان مناسبی است برای این که فراتر از محدودیت هایتان عمل کنید. سعی نکنید که باهوش باشید؛ فقط اجازه بدهید که آسیب پذیریتان ظاهر شود و از اینکه در مورد ترس هایتان صحبت کنید هراس نداشته باشید. در نهایت آنها زیرکی و بصیرت ذهنی شما را به خوبی تشخیص خواهند داد.

تیر: اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

مرداد: شما یک راهنمای خوب هستید و امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است، به طوری که دوستان و همکارانتان از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید. به جای اینکه در زمان خوشی پیشروی آنان باشید، باید سعی کنید شور و هیجان را ثابت نگه دارید. اگر این شور و هیجان شدت پیدا کند و سپس ناپدید شود به نفع هیچ کس نیست. در ابتدا به آرامی حرکت کنید و سپس در طول روز به سرعت حرکتتان بیافزایید.

شهریور: شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 10 خرداد 92

مهر: شما اکنون بسیار مصمم هستید تا پروژه ای عقب افتاده را در خانه تکمیل کنید. حتی اگر شما برای این کار در نظر گرفته شده اید درست نیست که امروز با عجله و شتاب این کار را انجام بدهید. عجله کردن شما میتواند برایتان گران تمام شود. پس قبل از این که کارتان را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم را دارا هستید.

آبان: موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

آذر: شما امروز در مورد مسائل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید؛ به خصوص که شما اخیراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزیده اید. توجه کردن به جزئیات شما را به عقب برمی گرداند، مگر اینکه خودتان را نسبت به مسائل جزئی بی اهمیت نشان دهید. اگرچه این کار زمان زیادی می برد، اما برای شما لازم است که مسائل مالی قدیمی تان را تا جایی که در توانتان است فراموش کنید.

دی: امروز شما برای غلبه کردن بر ترسهایتان باید بیشتر کار کنید، اما اگر شما فعال باشید پاداش دریافت خواهید کرد. یک دوست نزدیک می تواند مشکلی برایتان ایجاد کند، اما شاید شما به درستی نفهمید که چه اتفاقی افتاده است. بی میلی شما نسبت به تغییر کردن حتی می تواند شرایط را بیشتر رقابت آمیز کند. بیشتر تلاش کنید تا انعطاف پذیر باشید و پریشانی و یکدندگی را از خود دور سازید.

بهمن: همزمان با قرار گرفتن ماه در دوازدهمین خانه رازهای شما، شما دوست ندارید که با شخص دیگری درباره نیازهایتان صحبت کنید. وقتی شخص دیگری می داند که شما چه می خواهید، باید احساس خوبی داشته باشید، اما شاید به نتیجه ای که دوست دارید نرسید. تصور نکنید که استقبال گرمی از شما می شود، زیرا رابطه های دوستی موقتاً سرد شده است. با وجود این صحبت کردن در مورد احساسهایتان به طور منطقی می تواند در آینده برایتان مفید باشد.

اسفند: امروز شما به نیازهای دوستتان توجه می کنید و می توانید به راحتی در شرایطی به او یاری رسانید که آنقدر هم که به نظر می آید این شرایط مهم نیستند. پس اگر به شما گفتند که کمک شما چندان مفید نبوده ناراحت نشوید. درعوض قبول کنید که رأی شما مثل همیشه نبوده است. شما اگر نسبت به سیگنالهایی که از دیگران دریافت می کنید توجه کافی داشته باشید، می توانید خودتان را از شرایط نامناسب نجات دهید. ابتدا سعی کنید به خودتان توجه کرده و اوضاع خود را بهبود ببخشید.