شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

گوگل برترین سایت تاریخ شد

نتایج تازه ترین بررسیها نشان می دهد که گوگل در ماه می به اولین سایت تاریخ اینترنت تبدیل شد که بیش از میلیارد بازدید در ماه را به ثبت رسانده است.

شرکت comScore در تحقیقاتی که در ماه می بر روی دو میلیون کاربر اینترنت انجام داد دریافت که در این ماه، سایتهای گوگل به ویژه “جی. میل” و “یو تیوب” با یک رشد ۸٫۴ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، یک میلیارد و ۹ میلیون و ۶۹۹ هزار بازدیدکننده داشته اند.

 

این اولین بار در تاریخ اینترنت است که بازدید یک سایت در مدت یکماه به رقم بیش از یک میلیارد می رسد.

رتبه دوم این طبقه بندی را سایتهای مایکروسافت با ۹۰۵ میلیون بازدیدکننده و ۱۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته به خود اختصاص داده اند.

شبکه اجتماعی فیسبوک با ۷۱۴ میلیون بازدید ماهانه و ۳۰ درصد رشد و سایتهای یاهو با یک رشد ۱۰٫۸ درصدی و ۶۸۹ میلیون بازدید به ترتیب در سکوهای سوم و چهارم قرار گرفته اند.

تبدیل تاریخ میلادی به شمسی


البته در آمریکا یاهو با بیش از ۱۸۸ هزار بازدید در ماه در رتبه اول و گوگل با حدود ۱۸۰ هزار بازدید در رتبه دوم ایستاده است.

براساس گزارش کامپیوتر وورد، از نظر مدت استفاده از سایتها، فیسبوک با ۲۵۰ میلیارد دقیقه در ماه می در رتبه اول قرار گرفت و پس از آن مایکروسافت با ۲۰۴ میلیارد دقیقه و گوگل با ۲۰۰ میلیارد دقیقه در سکوهای بعدی جای گرفتند.

برپایه این بررسیها، برزیل کشوری است که بیشترین علاقه مندی به جستجو و استفاده از سایتهای گوگل را به ثبت رسانده است.

همچنین : بخوانید  بالاخره ویندوز فون ۷٫۸ به ابزارهای لومیا می آید