آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۱ تیر ۹۲

فروردین:

شما امروز ایده ای شگفت آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف پذیری می تواند برای شما حکم اسلحه ای نهانی را داشته باشد.

 


 

اردیبهشت:

واقع بینی برای شما از اهیمت ویژه ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می تواند مشکل ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده ای شما را ناراحت می کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر  هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

 

خرداد:

برنامه های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می شوید. شما اکنون فراموشکار شده اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می توانید پتانسیل های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می رسد.

 

تیر:

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده اید، با وجود اینکه توانسته اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده اید را ببینید.

 

مرداد:

طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی کنند. هیچ وقت سراغ جمله هایی مثل “من باید داشته باشم…: یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

 

شهریور:

حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

 

مهر:

محدودیتهایی که به طور طبیعی باعث می شوند یک دوست نزدیک با شما صمیمی تر شود اکنون دور شده اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می رسد، اما بعد ارائه کردن یک تعریف مشخص برای آن کار مشکلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره ای با یک فرد خاص احساس نزدیکی کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابطتان شاید به بن بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست که شما این کار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید که شاید شما قبل از اینکه بفهمید که آیا می خواهید این کار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه ای کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 6 اردیبهشت 92

 

آبان:

شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

 

آذر:

امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه هایتان نیست، زیرا شما نمی خواهید که با گرفتاری های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند.

 

دی:

ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می کند. اساسی ترین کارهای شما، مثل پرداخت کردن صورت حسابهایتان، امروز غلبه ناپذیر به نظر می رسند. شما امروز تمرکز محدود شده ای را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

 

بهمن:

امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می شوند.

 

اسفند:

اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می دهید مدام در حال ترقی کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه افکنی می کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

 

منبع: سیمرغ