دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه www.campfa.ir

شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند که در حین معاشقه درد زیادی احساس میکنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این  تجربه درد مانع کار می شود.
هیچ کس نباید در حین  معاشقه درد و ناراحتی بکشد .به همین دلیل اولین توصیه به کسانی که درد را تجربه می کنند :


از  معاشقه دردناک پرهیز کنید.  معاشقه برای لذت و خوشی و کیف کردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام  معاشقه نشانگر این است که یک جای کار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشکل دست به گریبانند.
دخترانی که برای اولین بار عمل دخول آلت مرد را در درون خود تجربه می کنند ( دختران باکره ) ممکن است خود عمل پاره شدن پرده بکارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس ناراحتی آنان شود. که شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و نیز جنبه های روانی دختر که به انقباض ماهیچه های بدن او و در نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر می شود.
برای جلوگیری از این مشکل ، بهتربن کار صحبت با همدیگر، آماده سازی هم و اعلام این مسئله که اولین بار من است و تجربه ندارم و بنابراین زوجین عمل دخول را با کمک و هماهنگی هم انجام دهند .
در بسیاری از مواقع شکل و شیوه فعالیت و تحرک شریک جنسی شما باعث این درد می شود . مثلا افراد بی تجربه ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل زن انجام می دهد.

یا اینکه از یک زاویه نامناسب آلت خود را وارد واژن می کند. دلیل دیگر احساس درد می تواند کمبود ترشحات فرج زن باشد. استفاده از یک سری دارو ها در کم کردن ترشحات واژن تاثیر دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث کم شدن ترشحات واژن می شود .
صحبت کردن با هم ، تغییر زاویه دخول، یواش کردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشکل است.  راه دیگر استفاده از کرمهای لزج کننده است که به همین نام در داروخانه یافت می شود .
در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و  معاشقه و ناز  و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریک ترشحات باعث خشک ماندن واژن و عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت مرد می شود که به احساس درد و ناراحتی زن در  معاشقه منجر میشود .
اما گاهی اوقات با وجود به کارگیری روش های لازم ( معاشقه) برای تحریک و آماده سازی زن قبل از  دخول ، باز واژن زن ترشحات لازم را انجام نمی دهد؛ یعنی واژن هنوز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود. در نتیجه تماس و ضربه های یک آلت سفت را بر نمی تابد و باعث درد می شود .
برای حل این مشکل مرد باید قبل ازقراردادن آلت از انگشتان خود استفاده کند. و به تحریک واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنکه نوازش ،بوسه ، تحریک چوچوله و… را قبلا انجام داده باشد .
به کارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است. چون هم به نوبه خود زن را تحریک می کند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس می کند (محیطی گرم . نرم . خیس . لزج و منبسط  که ضمنا بهتراست درچشمهای هم نگاه کنند).

همچنین : بخوانید  عکس های زیباترین دختر نوجوان آمریکا در سال ۲۰۱۳

البته بعضی از زن ها از این کار خوششان نمی آید. در این موارد نباید زور و تحمیلی در کار باشد. بلکه کم کم او را آماده کنید .
گاهی انقباض شدید ماهیچه های کناره دیواره واژن هم باعث احساس درد می شود .دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب ، نگرانی، ترس، واهمه و فشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بی جای مرد از او در رابطه جنسی ناشی می شود.

یعنی مشکل یک عامل روانی دارد. تلاش برای عمل هم آغوشی در یک فضا و محیط مناسب ، بوسه و  معاشقه طولانی، آماده سازی درست و حسابی دو طرف برای دخول و کنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشکل می انجامد .
اما هستند زنانی که پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشک مراجعه کنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف) است که راه آن مراجعه به پزشک است. قابل ذکر است استفاده از عطر و کرم در فرج و اطراف آن گاهی باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها می شود.
منبع:www.3-m.ir

دکتر انتظاری