نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۲

-فال – روز – یکشنبه – ۸ – اردیبهشت – ۹۲ – هشتم – هشت – ۱شنبه

 

فروردین: همه چیز در زندگی شما به نظر عالی می‌رسد، در حال حاضر هم دارای آرامش ذهنی هستید و هم آرامش مالی، بهتر است این آرامش‌ها را با تصورات خیالی و بد بر هم نزنید. زیرا ممکن است شما این تفکر را داشته باشید که اگر به این مسیر قدم گذاشته اید و موفق نیز شده اید، به راحتی می‌توانید در مسیرهای دیگر نیز قدم گذاشته و موفق شوید. این تفکر را نداشته باشید زیرا ممکن است شما را مغرور کند و از جایگاهی که در حال حاضر هستید به پایین پرتاب شوید. شما فردی هستید که اگر در درون‌تان نیز دارای نگرانی‌های زیادی باشید نیز باز به خودتان مسلط هستید و می‌توانید تصمیم درستی  را اتخاذ کنید.


 

اردیبهشت: شما فردی هستید که به تازگی تصمیمات‌تان را در دقیقه نود می‌گیرید. اگر قرار باشد در رابطه  با موضوعی تصمیم بگیرید، این تصمیم را نمی‌گیرید تا آن که از طرف دیگران بر شما اجباری واقع شود. بهتر است به این کار خود پایان دهید زیرا مواقعی پیش می‌آید که ضررهای بسیاری متحمل شوید و یا این که سود و منفعتی را که باید به دست بیاورید به خاطر تعلل از دست می‌دهید. بخصوص اگر شخصی را دوست دارید و  تصمیم دارید با او ازدواج کنید توصیه می‌کنیم که این موضوع را به تعویق نیندازید زیرا ممکن است شخصی که او را دوست دارید ازدواج کند.

 

خرداد:  شما در این روزها سر درگم شده اید زیرا بسیاری از کارهایی را که قصد انجام شان را دارید مانده اند و به نوعی شما در بین این همه کار ناتمام گیر افتاده‌اید. متاسفانه باید بگوییم سختی‌هایی که در گذشته متحمل شده اید هنوز به پایان نرسیده اند و دوباره سختی‌های جدیدی بر سر راه شما به وجود خواهند آمد. بهتر است در برابر هیجانات خود ایستادگی کنید تا شما را به راه‌های نادرست منحرف نکنند.

 

تیر: اتفاقات غیر متقربه بسیاری برای شما پیش می‌آید البته اصلا نباید نگران باشید، زیرا این اتفاقات باعث تغییرات ژرفی در روحیه شما می‌شوند. حالت‌های روحی شما را بسیار تغییر می‌دهند. بعد از این اتفاقات زندگی شما هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. رابطه دوستانه خود را افزایش دهید زیرا شما در آینده با کمک دوستان‌تان بیش از پیش پیشرفت خواهید کرد.

 

مرداد: نیازهای شما هر روز بزرگ تر می‌شوند، سعی می‌کنید جلوی این رشد بی رویه را بگیرید و با امید به خداوند بزرگ هر روز نیازهای تان کمتر شوند نه این که هر روز رشد کنند  زیرا اگر بیش از حد رشد کنند و نتوانید جلوی آنها را بگیرید باعث دلسردی و نا امیدی شما از زندگی می‌شوند. زیرا شما کمی‌ایده آلیست هستید و در رویاهای تو خالی به سر می‌برید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه ۲۵ اسفند ۹۱

 

شهریور: شما به تازگی در فکر این موضوع هستید که به مکان‌های گردشگری بروید، خودتان را با شناخت افراد جدید و دیدن مکان‌های تازه  سرگرم کنید، زیرا از روزمرگی زندگی تان خسته شده اید. یا اگر در زندگی‌تان به شخصی علاقه‌مند هستید تمایل دارید با گفتار  یا رفتار تازه‌ای ارتباط خود را با او ادامه بدهید.

 

مهر:  شما فکر می‌کنید که تحت تسلط نیروی عظیم سرنوشت هستید و او هر طرف که بخواهد شما را می‌کشاند به همین دلیل از زندگی دلسرد شده اید، و دیگر دلتان نمی‌خواهد به زندگی ادامه دهید اما در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برایتان پیش می‌آید تا شما متوجه شوید که این تفکر درست نمی‌باشد.

 

آبان: شما به انسان‌های اطراف‌تان با دیدی منفی نگاه می‌کنید شاید حق با شما باشد اما تمام انسان‌ها بد نیستند، بسیاری از افرادی که در اطراف هر یک از ما قرار دارند ما را واقعا دوست دارند و خواهان پیشرفت ما هستند. اعتماد به دیگران کار سختی است اما نباید با دیدی منفی نیز بنگرید. بخصوص در رابطه با شخصی که او را دوست دارید، هرگز نباید با دیدی منفی او را بنگرید.

 

آذر:  شما مدام در حال تلاش هستید که مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید، در این راه تلاش‌های بسیاری را نیز انجام داده اید اما متاسفانه تا کنون موفق نبوده اید. حکمتی در این کار نهفته بوده است زیرا شما همیشه  کارهایتان را با هیجان، شوق و ذوق انجام می‌دادید اگر کارهایتان به تعویق نمی‌افتاد شما دچار یک ناامیدی شدید می‌شدید. در حال حاضر نیز کارهایتان با سرعت قبل پیش نمی‌رود اما موفق خواهید بود.

 

دی: امروز روزی است که شما در برابر تمامی مشکلات‌تان باید بایستید و با آنها مبارزه  کنید زیرا اگر امروز به مبارزه برنخیزید سست می‌شوید و دیگر توان جنگیدن را نخواهید  داشت. برای این که موقعیت خود را در ینده تغییر دهید همین امروز باید اقدام کنید.

 

بهمن: شما مدام در این فکر هستید که فردا روزی بهتر از امروز است  این که شما تفکری مثبت دارید و به آینده امیدوار هستید فوق العاده خوب و عالی است اما به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع اعتقاد نداشته باشید زیرا باعث می‌شود کارهایتان را بخاطر فردایی واهی به تعویق بیندازید.

 

اسفند: شما سعی دارید در برابر اتفاقاتی که برایتان پیش می‌آید سکوت کنید و واکنشی انجام ندهید. به همین دلیل کمی از دیگران حتی از شخصی که شما را دوست دارد نیز فاصله  گرفته اید. استرس بیش از حدی را در درون‌تان احساس می‌کنید با استرس‌های خود مقابله کنید و اجازه دهید زندگی روال عادی خودش را طی کند.