برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۲۹ دی ۹۱

 

 

 

فروردین: خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا کنید، اما همچنان از این که در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممکن است تمایل زیادی برای این داشته باشید که تمرکز خود را روی یک موقعیت عاطفی حساس بگذارید که واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی اکنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیکه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.
 
اردیبهشت: ایستادگی که در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اکنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اکنون شما فرصت این را دارید که آن را به موقعیت بهتری تبدیل کنید. ممکن است شما کاملا مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط کنونی این اعتقاد شما را تایید نکنند که امور کاری در حال پیشرفت کردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.
 
 
خرداد: ممکن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید که از آنها دست بکشید. ممکن است از این بترسید که نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینکه عطارد منطقی – سیاره حاکم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید که واکنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بکشید، از تجربه‌های خود استفاده کنید و از آنهایی که داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده کنید و برای آینده برنامه ریزی کنید.
 
 
تیر: احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.
 
 
مرداد: ملاقات با یکی از دوستان و یا یکی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد که اطمینان دیگران اکنون به شما بیشتر از این است که شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست که اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است که شما واقعا نیاز به این دارید که سعی کنید با شخص دیگری غیر از کسانی که از شما انتظاراتی دارند ملاقات کنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی کنید کمی‌از کار دست بکشید.
 
 
شهریور: امروز ممکن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می‌رسد این امر شدنی باشد. اینکه از امکانات خود اطمینان داشته باشید، ‌یک چیز است، و کاملا متفاوت است که حقیقت اینکه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاکم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یک ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت کنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.
 
 
مهر: شما درک می‌کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می‌شود کمتر احساس نگرانی کنید.
 
 
آبان: ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود که بخواهید امروز احساسات‌تان را با کسی تقسیم کنید. شما معمولا عادت دارید که احساسات خود را از دیگران پنهان کنید زیرا فکر می‌کنید که اگر احساسات خود را بیان کنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ کنید. درباره اینکه چه می‌خواهید صحبت کنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینکه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت کند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه کنید. اگر بتوانید این کار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممکن است از اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.
 
 
آذر: امروز سیاره حاکم شما ژوپیتر با عطارد زیرک ملاقات می‌کند، شما را به تمرکز کردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌کند. شما با اینکه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و کار دارید، حتی اگر تفریح کمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ کس نمی‌تواند افکار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس می‌تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیکه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اکنون پنهان کنید.
 
 
دی: امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.
 
 
بهمن: اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می‌شود، و باعث می‌شود‌ ذهن شما بیشتر تحریک شود. هر فکر کوچکی که برای هوشیاری بیان می‌شود آبشاری از ایده‌ها را به ذهن شما می‌ریزد. شما نمی‌توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا کنید. سعی نکنید که امروز فکر خود را محدود کنید، بنگرید که چگونه چیزهای خیلی کوچک براحتی با چیزهای بزرگ ترکیب و هماهنگ می‌شود.
 
 
اسفند: حس ششم شما به شما می‌گوید که هفته آینده ممکن است کمی‌تنبل باشید، ‌پس سعی می‌کنید که هرزمانیکه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممکن است ذهن شما بسیار سریع عمل کند که شما نتوانید جریان ایده‌هایی که در آن وجود دارد را آهسته کنید. سعی نکنید که جلوی هیچ کدام از این افکار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی کنید. فقط افکاری که به ذهن شما می‌رسند را مشاهده کنید، مطمئن باشید که بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یکی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یکباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.
همچنین : بخوانید  فال روز سه شنبه 23 آبان 1391