تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تقاضای یک پیرزن برای ازدواج با احمدی نژاد!

تقاضای یک پیرزن برای ازدواج با احمدی نژاد! - www.campfa.ir

تقاضای یک پیرزن برای ازدواج با احمدی نژاد!



¤ در سفر احمدی نژاد به سمنان تنها ۸ تن از وزیران رئیس جمهور را همراهی کردند.

¤ با اینکه در اطلاعیه ها دیدار مردمی ساعت ۳۰/۸ اعلام شده بود اما رئیس جمهور ساعت ۱۲ظهر وارد ورزشگاه شد و به همین دلیل بسیاری از مردم ورزشگاه را ترک کرده بودند.

¤ اکثریت حاضران در مراسم استقبال را مردم شهمیرزاد تشکیل می دادند که با انبوهی از پارچه نوشته ها و پلاکارد خواستار ارتقای این بخش به شهرستان بودند. رئیس جمهور در واکنش این درخواستها گفت اجازه بدهید دهستانی برای آن درست کنیم تا بتوان شهمیرزاد را به شهرستان ارتقا داد.

¤ پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور، وی و همراهانش با تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی همراه با مردم سرود «ای ایران» را همخوانی کردند، پیش از اجرای سرود رئیس جمهور و همراهانش محل را ترک کردند و رحیم مشایی آخرین نفری بود که با تأخیر محل را ترک کرد، وی با حرکات دست تلاش می کرد با مردم ارتباط برقرار کند.

¤ وقتی رحیم مشایی در محل سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی کنار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نشست وی بسیار ناراحت به نظر می رسید و حاضر نشد با مشایی سخنی بگوید آیت الله شاهچراغی پس از اتمام سخنان رئیس جمهور به سرعت از محل سخنرانی خارج شد تا با مشایی مواجه نشود.

¤ استفاده مداوم و بی وقفه از سرودهای ایران گرایی در مراسم استقبال و همایش «حماسه حضور» غیرعادی به نظر می رسید.

همچنین : بخوانید  قصد ازدواج فوتبالیست ایرانی با زنی 17 سال بزرگتر از خودش

¤ در آغاز همایش حماسه حضور علی الحسینی سردار بازنشسته سپاه که اینک همکاری نزدیکی با دولت دارد با تأکید بر رقم زدن حماسه سیاسی در سال ۹۲ و نام بردن از رحیم مشایی تعجب همگان را برانگیخت.

¤ در پایان مراسم اهدای نشان های ایثار و دانش در همایش حماسه حضور پس از اینکه همراهان رئیس جمهور از جمله آقایان زریبافان و دکتر الهام از سن پایین آمدند رحیم مشایی در کنار رئیس جمهور ماند و دوباره همراه با جمعیت حاضر سرود ای ایران با صدای خواجه امیری را همخوانی کردند که حاضران این رفتارها را انتخاباتی قلمداد کردند.

¤ پنجشنبه شب تعداد زیادی از مردم به ویژه جوانان مهدیشهری در اعتراض قول مثبت رئیس جمهور برای ارتقای بخش شهمیرزاد از بخش های تابعه مهدیشهر به شهرستان، مقابل استانداری و محل اقامت هیئت دولت تجمع کردند، تجمع کنندگان از رئیس جمهور خواستند قول خود را به مردم شهمیرزاد پس بگیرد.

¤ پیرزنی که در محل ورزشگاه به استقبال رئیس جمهور آمده بود به خبرنگاران گفت: فرزندم و همسرش در یک آتش سوزی جان خود را از دست دادند و حالا از رئیس جمهور می خواهم مرا عقد کند و با خود به تهران ببرد. این پیرزن این درخواست خود را خیلی جدی مطرح می کرد که موجب خنده خبرنگاران و سایر مردم شد.

¤ یکی از مسئولان دولت درگوشی به خبرنگار کیهان گفت: به آقای شریعتمداری بگو کارت خیلی درست است.

 

منبع : مشرق نیوز