اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۲

 

 

فروردین:

مدتی است که یک نفر در محل کار روی نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترین حرکت شاید این باشد که به مسیر و جهت دیگری نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردی که سبب ایجاد روابط ناسالم می شود کنار بکشید. اما به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که دلخوری و رنجشتان را پنهان کنید. خوشبختانه شما می توانید با تغییر سمت دادن عصبانیتتان به سمت همدلی و دلسوزی از این شرایط سخت بیرون بیایید. کمی عشق و درک کردن دیگران از جانب شما تا مدتهای طولانی تاثیرگزار خواهد بود.

 

اردیبهشت:

احساس شما به گونه ای است که انگار وقتتان تمام شده است و اگر لازم شد خودتان را برای رویایی آماده خواهید ساخت. باوجود این سیاره بخت شما یعنی ونوس شما را ترغیب می کنید که بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید حرف بزنید! تصمیم بگیریدکه افکار منطقی خود را کنار گذاشته و فقط به سمت افکاری بروید که از اعماق ضمیر ناخودآگاهتان سرچشمه می گیرد. باوجود اینکه ناشناخته ها ترسناک هستند، اگر بتوانید نیازتان برای برنده شدن غلبه کنید، آن وقت فرصت مطرح کردن تجربیات شخصی خود را پیدا خواهید کرد.

خرداد:

شناختن چیزهایی که می خواهید خیلی خوب است؛ اما بیش از اندازه وابسته شدن به آرزوهایتان ناراحتی به همراه دارد. اکنون فرصتی نصیبتان شده که بر ناراحتی های عاطفی خود چیره شوید، اما اول لازم است در محیطی تنها باشید تا احساساتتان را تجربه کنید. شما خودتان به تنهایی توانایی تغییر دادن احساساتتان و مدیریت کردن آنها را دارا هستید.

تیر:

توانایی شما برای دو دستی چسبیدن به گذشته بهتان انگیزه می دهد که در عشق وفادار و صادق باشید، اما امروز ترستان از تغییر می تواند مشکلی برای روابط صمیمی تان باشد. گاهی اوقات فاش کردن احساساتتان نیاز به ریسک فراوانی دارد و شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید زمان حال را از دست می دهید. اما حالا شما فرصت دارید که مسائل قدیمی را تغییر دهید. به طور موقت کارتان را آغاز کنید، اما بر آنچه در دلتان دارید تمرکز کنید. و درنهایت اشتیاق و علاقه شما برای سهیم کردن کسی که دوستش دارید در ضعفها و آسیب پذیری هایتان می تواند رابطه تان را عمیق تر کند.

مرداد:

امروز حوادث جادویی در راهند! اما اگر شما نخواهید بهایی بپردازید پیروزی و توفیق در روابطتتان حاصل نمی شود. اگرچه شما آرزو می کنید که همه چیز بازی و تفریح باشد، اما به اندازه کافی هم باهوش هستید که بفهمید باز کردن آغوشتان به روی عشق گرفتار شدن در غم و اندوه را نیز به دنبال دارد. خوشبختانه اگر به احساسات خود توجه کرده و ببینید که شما را به کجا می کشانند، عشق و علاقه شدید امروزتان آسایش و راحتی بیشتر را در آینده به دنبال دارد.

شهریور:

شما شاید قادر نباشد از مواجه با رویدادهایی که در حاشیه قرار گرفته بودند اجتناب کنید، اما اگر زودتر از موعد و باعجله بهشان رسیدگی کنید هیچ فایده ای ندارد. بهتر است که به جای اینکه اجازه دهید فشار و سختی روی هم تلبار شده و زیاد شود، با آن کنار بیایید. امروز خیلی به دنبال راه حل نباشید وگرنه مثل کسی که به لانه زنبور سیخونک زده اوضاعتان خراب تر خواهد شد!! و عجیب تر اینکه اجتناب کردن از مسائل مشکل ساز به طور عمدی می تواند خطرناک باشد. پس بدون اینکه در مورد مثبت و منفی بودن احساساتتان قضاوت کنید، آنها را ابراز کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز (22 آذر - 12 دسامبر)

مهر:

شما خیلی برای مشکلات و غم و غصه افراد دیگر و تلاش می کنید و اما بهر ترتیب آنها از آن شما نیز می شوند! شما نمی توانید به راحتی از سطح بالای شور و هیجانی که نیاز به وقت و توجهتان دارد جدا شوید. شاید استرسها کاملا از بین نروند، اما حداقل کمی به جواب نزدیک تر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از هر چیزی سردر بیاورید. تکیه کردن به یک دوست صمیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که یک دکتر برایتان تجویز می کند!!

آبان:

امروز سیاره بخت شما یعنی پلوتو در حالیکه فضایی برای روابط پرشور و هیجان باز می کند، هم به وسیله ونوس احساساتی و هم بهرام دنیوی فعال می شود.اما شاید قادر نباشید از احساسات قوی و قدرتمند فرار کنید. اگرچه سهیم کردن فردی که بهش اطمینان دارید در رویاها و آرزوهایتان کار عاقلانه ای است، او را مجبور نکنید برای راضی و خشنود کردن شما احساس مسئولیت کند. توجه کردن به نتیجه کار فضای کافی برای پیدا کردن راه حل را به نحو واقعا شگفت انگیزی فراهم می کند.

آذر:

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

دی:

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می کنید.

بهمن:

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.

اسفند:

باوجود اینکه شاید شما نفهمید که در لحظه حال چه فشارهایی بهتان وارد می شود، اما به طور کامل از نیازهاتان اطلاع دارید. متاسفانه مشکلات شما انقدر بخشنده نیستند که آرزوهای قلبی تان را برآوده سازند! و خوشبختانه شما می توانید با نشان دادن تمایلتان به صبرکردن برای رسیدن به رضایت از فشاری که بهتان اعمال می شود بکاهید. صبر و شکیبایی شما برای عوض کردن شرایط کافی است و بهتان اجازه می دهد به چیزهایی که می خواهید برسید.