برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس و داستان فصل دوم سریال در حاشیه ۲ مهران مدیری

عکس و داستان فصل دوم سریال در حاشیه ۲ مهران مدیری

سریال در حاشیه 2 , عکس بازیگران سریال در حاشیه 2 , عکس پشت صحنه سری دوم سریال در حاشیه

اگر شما هم جزو ان دسته افرادی هستید که به کارهای طنز مهران مدیری علاقه دارید، حتما سری اول در حاشیه را دیده اید . با اینکه فصل اول سریال درحاشیه با حواشی و سانسور بخش هایی از آن، به دلیل اعتراض پزشکان قرار گرفت اما با این حال مورد توجه بینندگان تلویزیون قرار گرفت. درحاشیه که قرار است در سه فصل ارائه شود ، فصل دوم آن برای پخش از شبکه سه سیما و بعد از ماه های محرم صفر در حال تولید است . عکس ها و خلاصه داستان این سریال رو در ادامه ملاحظه کنید.

مهران مدیری درباره فرایند ساخت و پخش این سریال بیان کرده است :

از ابتدا قرار بود این سریال در سه فصل و هر فصل ۳۰ قسمت ساخته و پخش شود و پخش فصل اول هم اکنون تمام شده است. قرار است دو فصل ۳۰ قسمتی دیگر ساخته شود و بعد از هماهنگی با مدیران صدا و سیما و ساخت سی قسمت دوم، پخش آن آغاز میشود اما زمان دقیق پخش فصل دوم هنوز مشخص نیست.

زمان پخش  سریال در حاشیه ۲ بعد از ایام محرم و صفر

میرحسینی، مدیر شبکه سه سیما ، نیز درخصوص فصل دوم سریال در حاشیه توضیح داده که قرار بوده است فاز دوم «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری قبل از ماه محرم و صفر روی آنتن برود؛ وی همچنین عنوان کرد: پیش بینی اولیه ما این بود که تولید «در حاشیه» زودتر آغاز شود و چون به تولید نرسید مجموعه «خانم و آقای سنگی» بررسی شد اما به محض اینکه «در حاشیه» آماده شود در جدول پخش قرار می گیرد و قبل از ماه صفر روی آنتن می رود اما برای اینکه قبل از ماه محرم روی آنتن برود حداقل باید ۳۰ قسمت از آن آماده شود. وی در پایان با اشاره به قسمت هایی که تاکنون از این مجموعه به نگارش درآمده است، اظهار کرد: ما احتمال می دهیم که این مجموعه قبل از ماه محرم آماده نشود. به همین دلیل مجموعه «خانم و آقای سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو هم در کنداکتور قرار گرفته است.

همچنین : بخوانید  عکس های گریم بازیگران سریال پله پله شبکه دو

سریال در حاشیه 2 , عکس بازیگران سریال در حاشیه 2 , عکس پشت صحنه سری دوم سریال در حاشیه

عکس و داستان فصل دوم سریال در حاشیه ۲ مهران مدیری

داستان سریال در حاشیه۲

طرفداران این سریال شاهد پخش آن در سری اول در بیمارستان در حاشیه و اتفاقات عجیب و دیدنی و بعضاً انتقادی در این بیمارستان بودند؛ ظاهراً سری دوم سریال در حاشیه تغییرات اساسی داشته و موضوع آن در زندان رخ می دهد؛ زندانی که پزشکان متخلف در حاشیه به آن ملحق می شوند.

سریال در حاشیه 2 , عکس بازیگران سریال در حاشیه 2 , عکس پشت صحنه سری دوم سریال در حاشیه

عکس و داستان فصل دوم سریال در حاشیه ۲ مهران مدیری

اسامی بازیگران سریال در حاشیه ۲

در کادر بازیگری این سریال تغییر خاصی رخ نداده و البته برخی از بازیگران از جمله رامین ناصر نصیر که اسم آن ها در تیتراژ قسمت اول بوده اما فرصت حضور نیافتند در این سری نقش آفرینی خواهند کرد. اسامی برخی از بازیگران مطرح در حاشیه ۲ عبارتست از :

جواد رضویان – مهران مدیری – مهران غفوریان- سیامک انصاری – بیژن بنفشه خواه- بهنوش بختیاری- فلامک جنیدی – رضا فیض نوروزی – نیما فلاح – هادی کاظمی – رامین ناصر نصیر- سحر ولد بیگی – محمدرضا هدایتی – سپند امیر سلیمانی – کمند امیرسلیمانی – سحر زکریا – نصرالله رادش – نادرسلیمانی – یوسف صیادی – الیکا عبدالرزاقی – علی اوجی

سریال در حاشیه 2 , عکس بازیگران سریال در حاشیه2 , عکس پشت صحنه سری دوم سریال در حاشیه

عارف لرستانی در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی درحاشیه ۲ مهران مدیری

مجموعه تلویزیونی در حاشیه ، کار طنزی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی است که در ابتدا قرار بود در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه تهران تهیه شود ولی در نهایت در نوروز ۱۳۹۴ از شبکه ۳ سیما به نمایش درآمد. این مجموعه تلویزیونی  چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت مجدد به تلویزیون است که با استقبال گستره مردم مواجه شد تا جاییکه بازتاب‌های آن در واکنش‌های مردم به مذاکرات هسته‌ای هم راه یافت. البته این سریال منتقدان زیادی به ویژه از جامعان پزشکان نیز داشته که باعث تغییرات ساختاری در آن گشت.

برچسب ها :