اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نامه جالب دختری به خدا و جواب جالب آن + عکس

نامه جالب دختری به خدا و جواب جالب آن + عکس www.campfa.ir

وقتی سگ ۱۴ ساله ای به نام ابی مرد ، دختر ۴ ساله خانواده اسکرایونر به نام مردیت بسیار غمگین شد، آنقدر که به والدینش اطلاع داد می خواهد برای خدا نامه ای بنویسد.

 

او حرف هایش را به مادرش دیکته کرد تا بنویسد و سپس با هم به اداره پست رفتند تا نامه را ارسال کنند.

نامه مردیت به شرح زیر بود:

“خدای عزیز، آیا می شود از سگ من مراقبت کنی؟ او دیروز مرد و با تو در بهشت است. من خیلی دلم برایش تنگ شده. خوشحالم با این که مریض بود به من اجازه دادی او را داشته باشم .

امیدوارم با او بازی کنی. او دوست دارد با توپ بازی کند و شنا را هم دوست دارد. من عکسی از او فرستاده ام تا بدانی که او سگ من است. من واقعا دلم برایش تنگ شده است.”

دو هفته بعد در کمال ناباوری بسته ای طلایی برای آنها ارسال شده بود که گیرنده آن “مردیت ” و فرستنده “یکی از فرشته های مخصوص خدا ” ذکر شده بود.

داخل این بسته مرموز کتابی با عنوان “وقتی حیوان خانگی می میرد” نوشته فرد روگرز بود و واضح بود در جواب نامه دخترک با عنوان “لطفا از سگ من مراقبت کن” فرستاده شده است.

درنامه نوشته شده بود :

“مردیت عزیز، ابی به سلامت به بهشت رسید ، چون عکسش را فرستاده بودی ، کمک بسیار خوبی بود و فورا ابی را شناختم. ابی دیگر بیمار نیست ، روح او در اینجا مثل همانی است که در قلب تو است. او ازاینکه سگ تو بوده بسیار خوشحال است.

همچنین : بخوانید  این ساعت مچی به جای عقربه چشم دارد

از نامه زیبایت تشکر می کنم و همینطور از مادرت که در نوشتن آن به تو کمک کرد .چه مادر خوبی داری، او را مخصوصا برای تو انتخاب کردم.

من همیشه برکاتم را برای تو می فرستم و به خاطر داشته باش که بسیار دوستت دارم. در ضمن پیدا کردن من راحت است هر کجا دوست داشتن بود من هم همان جا هستم. دوستدار تو، خدا”

والدین دخترک به نام جوی و گریگ  بسیار متحیر شده و از اینکه شخصی در اداره پست آنقدر دلسوز است که خواسته فکری برای کودک آنها کند بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند.

از زمان دریافت آن نامه در سال ۲۰۰۶ مادر مردیت با این “فرشته” ملاقات کرد و ستونی را در مورد او با موضوعات مختلف بدون اینکه هویت او را شناخته کند می نوشت. از آن زمان تاکنون داستان اسکاریونر بسیار در اینترنت مشهور شده است.

مردیت که اکنون ۱۰ ساله است از افسردگی ناشی از مرگ حیوانش بهبود پیدا کرده و باز هم محبت زیادی به حیوانات نشان می دهد.

 

برچسب ها : , ,