هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های آرایش چشم مد پاییز ۲۰۱۳

مدل های آرایش چشم مد پاییز ۲۰۱۳

مدل های آرایش چشم مد پاییز 2013

در اینجا ۱۰ مدل آرایش چشم را برایتان نشان داده ایم که تمامی آنها بسیار زیبا بوده و باعث ایجاد نگاهی جذاب در چهره خواهد شد.تمامی این آرایش های چشم مطابق با مد روز و پاییز ۲۰۱۳ می باشند.

 

سایه ی مات

در این مدل یک سایه بسیار کمرنگ و فوق العاده دخترانه پشت پیک زده شده است که توصیه می شود زمانی که از این مدل آرایش چشم ( به این سادگی و بدون کشیدن خط چشم ) استفاده می شود باید حتما یک رژ پررنگ زده شود تا صورت بیروح نشود. آرایش چشم در این نمونه بسیار ساده بوده و فقط از سایه ای کمرنگ که پشت چشم زده شده تشکیل شده است.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

پوست های روشن

دراین مدل آرایش چشم همانطور که می بینید فقط یک سایه ی سفید رنگ در گوشه داخلی چشم کشیده شده است .آرایشی که مناسب برای دخترهای جوان تر می باشد. در کنار این مدل آرایش چشم باید از رژگونه ای پررنگ بر روی گونه ها استفاده کرد .این آرایش برای پوست های روشن و شفاف توصیه می شود.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

آرایش مژه ها

در این مدل آرایش چشم بیشتر از همه به مژه ها و ریملی که روی آن زده شده است اهمیت داده شده .ریمل زیادی روی مژه ها زده شده و کل آرایش چشم با این مژه ها نمایان شده است.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

ایجاد نگاه بنفش رنگ

در اینجا برای آرایش چشم از یک لنز طوسی استفاده شده است و یک خط نازک از سایه ی بنفش رنگ دورتادور چشم کشیده شده است و زیر چشم هم یک مداد بنفش کم رنگ کشیده شده و همین باعث شده نگاه بنفش رنگی در چشمان شما به وجود آید .

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

سایه ای ساده و یکدست

همچنین : بخوانید  مدل جدید آرایش

در این مدل آرایش چشم از یک سایه ی چشم به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای استفاده شده که نه تنها بسیار جذاب می باشد در عین حال بسیار کمرنگ بوده و یک حالت سادگی را در نگاه ما به وجود خواهد آورد.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

سایه نارنجی

در این مدل از سایه های قهوه ای رنگ که مایل به زرد و نارنجی و این ترکیب رنگ ها می باشند استفاده شده است .رنگ های کاملا خنثی در کنار یکدیگر استفاده شده است و در نهایت نگاهی بسیار جذاب را به وجود آورده است.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

سایه ی پررنگ

رژ لب تیره در پاییز امسال بسیار مد شد! برای اینکه بتوان از این رنگ رژ لب استفاده کرد بهتر است سایه و آرایش چشم هم بسیار پررنگ و جذاب باشد و سایه باید در امتداد چشم بسیار پر رنگ کشیده شده و کاملا مشخص باشد.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

چشم خاکستری

در این مدل یک نگاه دودی رنگ به چشم داده شده است! سایه ی خاکستری رنگ با تون های مختلفی از کم رنگ تا پررنگ در اطراف چشم کشیده شده است و در نهایت یک نگاه و چهره ای خاکستری رنگ به وجود آمده است.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

آرایش چشم با سرمه

در این مدل آرایش چشم از یک مداد نرم که سرمه نامیده می شود استفاده شده است .پس از کشیدن این سرمه باید به کمک یک پد نرم آن را دور چشم پخش کرد تا در نهایت نگاهی جذاب به وجود آید.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

خط چشم دوتایی

این مدل خط چشم به شکل گربه ای می باشد و مدل نگاه و چهره را کاملا تغییر می دهد .این خط چشم در امتداد چشم کشیده می شود و یکی خط دیگری هم به صورت نازک تر در امتداد آن کشیده شده است.

مدل های آرایش چشم پاییزی 2013

سیمرغ