باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدرنترین ایده ها برای مدل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

مدرنترین ایده ها برای مدل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

از آنجایی که حمام اغلب به عنوان یکی از با ارزش ترین قسمت های خانه در نظر گرفته می شود که شما هر روز از آن استفاده می کنید طبیعی است که برای طراحی آن دقت و وسواس به خرج دهید. برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن شما باید از اشکال و الگو های هندسی، خطوط تمیز، رنگ های کم و مبلمان مدرن استفاده کنید، حمام شما به راحتی می تواند به یک پناهگاه مدرن برای پاکیزگی و آسایش شما تبدیل شود.

می توانید از رنگ شاد و پر انرژی برای طراحی حمام بهره ببرید و یا در زیر دوش آب یک سکو برای نشستن و استراحت افراد سالخورده تعبیه کنید.

ما در اینجا برای شما ایده های ناب برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مدرن را ارائه کرده ایم.

مقاله مرتبط : انواع لوله پنج لایه

حمام را مونو کروماتیک یا تک رنگ طراحی کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه حمام و سرویس بهداشتی شما مدرن تر و تمیز تر به نظر برسد این است که آن را مونو کروماتیک و تک رنگ طراحی کنید، این مدل حمام ها هیچ وقت از مد نیفتاده و قدیمی نمی شوند.

شما می توانید یک حمام سفید رنگ تمیز و یا حمامی با سایه هایی از طیف های مختلف رنگ خاکستری داشته باشید.

از مواد طبیعی برای حمام استفاده کنید

اگر می خواهید فضای حمام روشن تر به نظر برسد می توانید مواد طبیعی مانند چوب، سنگ یا فلز را به قسمت های مختلف آن اضافه کنید.

به عنوان مثال می توانید کفپوش را از جنس چوب درخت کاج انتخاب کنید، درب ها را شیشه ای انتخاب کنید و یا حتی درب هایی از جنس آلومینیوم و شیشه استفاده کنید. می توانید در قسمتی از حمام خود گل و گیاهان سرسبز را استفاده کنید تا علاوه بر پاکسازی محیط جلوه ی زیباتری به آن ببخشد و باعث حس سرزندگی شود.

همچنین : بخوانید  ایمپلنت شبیه دندان طبیعی

فضاهای منفی حمام را به حداقل برسانید

برای طراحی یک حمام مدرن اول از دست چیزهای اضافی و به درد نخود خلاص شوید، سادگی یک قاعده کلی برای طراحی مدرن است. از قفسه و کابینت ها برای گذاشتن وسایل شخصی در آن ها استفاده کنید، حمام مکانی یرای آرامش و پاکیزگی است.

دقت داشته باشید که فضاهای بدون استفاده در حمام و سرویس بهداشتی را به حداقل برسانید.

به فضای حمام گرما ببخشید

سعی کنید در طراحی حمام و سرویس بهداشتی تا جایی که می توانید به فضا گرما ببخشید. به عنوان مثال می توانید برای ورودی حمام یک فرش در نظر بگیرید و یا در قفسه ها از حوله های نرم و تمیز استفاده کنید.

کاشی و سرامیک حمام را با دقت انتخاب کنید

کاشی و سرامیک های مورد استفاده در حمام می توانند فضای شگفت انگیزی را خلق کند، با انتخاب کاشی های مدرن و جدید حمام خود را به یک فضای خاص و لوکس تبدیل کنید.

کاشی و سرامیک های حمام را به گونه ای انتخاب کنید که دارای طرح های ساده و مینیمالیستی باشد.

شما برای اینکه سرویس بهداشتی و حمام خود را به یک مکان شگفت انگیز تبدیل کنید چه ایده هایی دارید؟

مدرنترین ایده ها برای مدل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی