خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جدیدترین آرایش مناسب بهار ۲۰۱۳

آرایش مناسب این زمان بیشتر روی چشم‌ها با سایه خاکستری تیره، پرتب و تاب و رنگ‌های ملایم رومانتیکی و بدون نقص تمرکز دارد.

www.campfa.ir
خیلی از لوازم آرایشی مناسب آن زمان در فروشگاه‌ها موجود هستند. در بهار امسال از ابروهای کلفت و لب‌های قرمز روشن خبری نیست. جدیدترین آرایش مناسب بهار ۲۰۱۳ مژه‌های خیلی بلند، چهره‌های بدون عیب و چشمانی به رنگ خاکستری تیره می‌باشد. با ابروهای خیلی کلفت خداحافظی کنید…

 

برای بهار ۲۰۱۳، آرایش چشم به صورت فانتزی و رویایی صورت می‌گیرد. خیلی از تولیدکنندگان در حال تهیه و تولید کلکسیونی از لوازم آرایشی هستند که بتوان با استفاده از آنها چشم‌ها را به گونه‌ای زیبا آرایش کرد، یعنی چشم‌ها را به صورت خاکستری تیره آرایش کرد و از این طریق آرایشی مناسب هر نوع چهره و پوستی به وجود آورد.

برای کامل کردن آرایش چشم از مژه های مصنوعی استفاده می‌شود. یک جفت مژه مصنوعی حس آسمانی و تخیلی به آرایش بهار ۲۰۱۳ می‌بخشد. ابروها در بهار نرم تر و طبیعی‌تر هستند. کارشناسان توصیه می‌کنند که اجازه بدهید ابروهایتان رشد کنند، سپس فقط موهای زبر آنها را اصلاح کرده و بقیه را به طور طبیعی به طرف شقیقه بکشید.

پوست زیبا همیشه مد بوده است، اما زیبا ساختن پوست در بهار ۲۰۱۳ ماورای آرایش مرسوم است، پوست در این زمان شاداب‌تر به نظر می‌رسد. پودر روشن کننده برای هایلایت کردن زیر چشم (کمک می کند تا حلقه تیره زیر چشم را کم رنگ تر کند)، خطوط گردن و شانه ها استفاده می‌شود. برای سرخ کردن پوست، از رنگ های ملایمی مانند رنگ گل رز استفاده می‌شود. بافت ها نازک هستند تا به نظر برسد که گرمی و سرخی پوست انسان از درون به بیرون می‌آید. رنگ‌های قهوه‌ای تیره و برنزه مد نمی‌باشند.

همچنین : بخوانید  عجیب ترین و زیباترین انگشترهای دنیای مد

آرایش در این زمان روشن‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسند. رژ لبی که برای بهار ۲۰۱۳ به کار گرفته می‌شود، سیر قهقرایی دارد. چون که از رنگ رژ لب کمرنگ مربوط به سال ۱۹۶۰ الهام می‌گیرد.

می‌توانید رژ لبی را که در پاییز ۲۰۱۲ استفاده می زدید را با یک رنگ دیگر ترکیب کنید و بافتی روشن‌تر ایجاد کنید. جلا دادن لب ها در بهار نیز صورت می‌گیرد، اما فقط برای ایجاد درخشندگی و اگر نه رنگ مایه تیره برای این فصل مد نمی‌باشد. به طور معمول، بهترین کار برای ایجاد تغییرات در آرایش فصلی، اضافه کردن یک یا دو قطعه لوازم آرایشی می‌باشد. یک سایه ملایم به رنگ های خاکستری پاییز ۲۰۱۲ اضافه کنید تا رنگ های سایه چشم بهار روشن‌تر شوند. با مرطوب و رنگ کردن چهره، آرایشی ظریف تر ایجاد کنید. اینها دو راه برای آرایش مرسوم هر فصل جدید می‌باشند.

 

منبع: سیمرغ