افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۲۵ اسفند ۹۱

 

 

فروردین:

اگر برای صمیمی تر شدن رابطه تان با شخصی تلاش کرده اید، این تلاش با ارزش می باشد. انرژی و جرات زیادی برای انجام کارها دارید. به هیچ کس اجازه نمی دهید که از شما سوء استفاده کند.

 

اردیبهشت:

مدت هاست که منتظر هستید یک نفر در یک کار که هنوز به طور کامل انجام نشده است به شما کمک کند. اکنون که چنین فرصتی به دست آورده اید تا این مسوولیت را به انجام برسانید احساس بی میلی شما مانع از انجام این کار می شود.

خرداد:

به یک نفر فرصت بدهید تا در مورد پیشنهادات عجولانه ای که به او داده اید خوب فکر کند. کمی بی صبر و حوصله هستید و در مورد نتیجه آن مضطرب هستید. درست است که نمی خواهید قلبتان بشکند اما خودتان می دانید که این موضوع تا چه اندازه ریسک دارد.

تیر:

امروز می توانید کارهای زیادی انجام دهید و یک نفر به شما می فهماند که تا چه حد برایش با ارزش هستید.البته نباید به خودتان مغرور شوید اما در خلوت خودتان حتماً این اتفاق می افتد.سعی کنید هدف اصلی تان را فراموش نکنید.

مرداد:

زندگی در چند روز گذشته خیلی آسان نبود، اکنون حالتان خوب است ولی کاملاً احساس خستگی می کنید. متاسفانه روبه رو شدن با شخصی که شما را تایید نمی کند و از شما انتقاد می کند، چندان ثمربخش نخواهد بود. سعی کنید که تایید او را جلب کنید،‌شاید بتوانید این گونه خود را راضی کنید که آنها فقط درگیر یکی از آن احساساتی شده اند که از نظرشان هیچ کس به اندازه کافی خوب نیست.

شهریور:

امروز جدی هستید و از کارهایی که وقتتان را تلف می کند دوری می کنید.دوست دارید از همه چیز به طور واضح با خبر شوید حتی مسائلی که معمولاً از بازگو کردن آن خجالت می کشید.احتیاج به کمی استراحت دارید.

مهر:

در حال حاضر زندگی را بسیار سخت می گیرید و امروز نیز یکی دیگر از این روزهاست که مراقبت از دنیا را بر عهده خود می دانید.هم چنین شما از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید که باعث می شود به توانانیی های خود شک کرده و قضاوت های خود را زیر سوال ببرید.اگر به نصیحت نیاز دارید،در انتخاب فرد نصیحت کننده بسیار دقت کنید چرا که افرادی هستند که بسیار محتاط بوده و حتی کمی ناامید و افسرده اند و در حال حاضر این چیزی نیست که شما به آن نیاز دارید.

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 21 اردیبهشت 92

آبان:

خصوصیت آبانی شما را نسبت به دیگران و خودتان سخت گیر کرده است.اگر فکر می کنید کارهایی هست که مسئول انجام آن ها هستید و باید آن ها را انجام دهید،بنابراین می توانید کارهای زیادی انجام دهید.اما خودتان را با این مسئولیت ها و تعهدات خسته نکنید زیرا اگر موفق نشوید احساس شکست شما را ناراحت خواهد کرد.البته بهتر است اصلاً خودتان را در چنین موقعیتی قرار ندهید که بعداً به خاطر آن ناراحت باشید.

آذر:

موقعیت ستاره ها نشان می دهند که امروز زمان بسیار خوبیست که شما موقعیت مالی خود را بهتر کنید و موفق شوید در این کار موقعیت هایی که همیشه داشتید و متوجه آنها نبودید حالا به چشمتان می آیند و شما با کمال خوشبختی از آنها استفاده خواهید کرد. این مسئله را با یک فرد خبره که بتواند منافع و مضرات این موقعیت هایی که در جلوی شما است را تشخیص بدهد در میان بگذارید.

دی:

امروز احساس آزردگی داریدو این احتمالاً‌ بهای اوقات خوشی است که دیروز داشتید، اهمیتی ندارد، این حالت شما زیاد طول نخواهد کشید. امروز باید تمرکز بیش تری روی کارتان داشته باشید. مطمئن باشید که اگر خودتان حرفی نزنید دیگران متوجه حال شما نخواهند شد.

بهمن:

امروز آنچنان مشتاق هستید که قبل از این که مهارت بدست آورید شروع به انجام کارهای سخت می کنید . این خصوصییت را دارید که در رابطه با چیزهایی که می دانید خودتان را دست بالا بگیرید و این حقیقت را قبول دارید که هنوز مطالبی هستند که باید یاد بگیرید . این را خصوصیتی منفی تصور نکنید زیرا شما قدرت زیادی در یادگیری دارید و موضوعی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما نیز بشرید پس زیاد سخت نگیرید.

اسفند:

شما تنها کسی هستید که از کارتان ناراضی هستید. نظر خواهی از یکی دو نفر از گروهتان می تواند یکی دو تا از معماهایی را که شما را گیج کرده توضیح دهد.