دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

زایمان عجیب یک سرباز زن در خط مقدم + عکس

حدود ۵۰۰ زن سرباز در حال حاضر از کشور انگلستان در افغانستان خدمت میکنند ، اما نکته جالب در مورد یکی از زنان سرباز این است او در حالیکه نمی‌دانست باردار است در خط مقدم زایمان کرد.

زایمان عجیب یک سرباز زن در خط مقدم + عکس www.campfa.ir

به گزارش دیلی میل ، این خانم یک روز بعد از حمله هوایی گروه طالبان به مقر نیروهای خارجی مستقر در هیلمند این کشور دچار درد زایمان شد و یک پسر به دنیا آورد.
این نوزاد ۵ هفته زودتر از موعد به دنیا آمده است و بنابر گزارشات حال او و مادرش خوب است و قرار است به زودی یک تیم متخصص اطفال از بیمارستان آکسفورد به افغانستان سفر کند تا مادر و فرزند را با مراقب ویژه به خانه بازگرداند.
 

فرماندهان نظامی از این تولد نابهنگام حیرت زده شده اند و درخواست داروهایی در این رابطه ارائه داده اند تا به منطقه جنگی فرستاده شود. از سال ۲۰۰۳ تا کنون بیش از ۲۰۰ زن از بریتانیا که مشخص شده بود باردار هستند به کشورشان بازگردانده شدند تا وضع حمل کنند اما این اولین بار است که یک سرباز زن در خط مقدم زایمان میکند.
این سرباز در مصاحبه اش گفته است اصلا نمیدانسته باردار است .او بعد از حمله هوایی دچار دل درد شدیدی شد و با انجام معاینات مشخص شد او باردار است و در حال وضع حمل میباشد.

زایمان عجیب یک سرباز زن در خط مقدم + عکس www.campfa.ir
به گفته پزشکان این موقعیت نادری است که مادر از باردار بودن خود بی خبر است و حتی تا هنگام زایمان متوجه این مسئله نشده است. نکته جالب اینجاست که این سرباز همانند دیگر همرزمانش در اردوهای سخت نظامی شرکت میکرده و چون نمیدانسته باردار است مسافتهای طولانی با وزنه های سنگین را پیموده است اما آسیبی به جنین او نرسیده است…..
 
منبع: پرداد

همچنین : بخوانید  عکس های جالب و دیدنی منتخب