سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فیلمبردار پناهنده را چه کسی به آمریکا برد؟

عضو ناظر مجلس بر شورای ناظران صدا و سیما با تاکید بر اینکه فیلمبردار پناهنده شده به آمریکا، فیلمبردار صداو سیما نبوده بلکه از اعضای هیات همراه رئیس جمهور بوده که شخص احمدی نژاد وی را مورد گزینش و انتخاب قرار داده است.
,عضو ناظر مجلس بر شورای ناظران صدا و سیما با تاکید بر اینکه فیلمبردار پناهنده شده به آمریکا، فیلمبردار صداو سیما نبوده بلکه از اعضای هیات همراه رئیس جمهور بوده که شخص احمدی نژاد وی را مورد گزینش و انتخاب قرار داده است. 
بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار قانون، خبر منتشره درباره اینکه فرد پناهنده شده به آمریکا از فیلمبرداران صدا و سیما بوده است را تکذیب کرد و افزود: با توجه به تحقیقاتی که انجام داده‌ام فرد پناهنده شده به آمریکا، از اعضای هیات همراه احمدی نژاد و نهاد ریاست جمهوری بوده است و هیچ ارتباطی به سازمان صدا و سیما نداشته است.
عضو ناظر مجلس بر شورای ناظران صدا و سیما تاکید کرد که نیروهای صدا و سیما معمولا به اینگونه سفرهای کاری زیاد می‌روند و این بار اول نیست و در خصوص این تیم اعزامی صدا و سیما به نیویورک نیز با خبرنگار تیم صحبت کرده‌ام و وی نیز این مباحث را تکذیب و اعلام کرده که همه اعضای گروه اعزامی سازمان، به کشور بازگشته اند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینطور که به نظر می‌رسد فرد مورد نظر که به عنوان فیلمبردار یا عکاس مطرح شده است، اصلا فیلمبردار نبوده و با این عنوان سعی در بزرگ کردن وی داشته‌اند، البته همیشه این افراد از طرف دشمنان مورد طمع قرار گرفته و دامی برای آنها پهن می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: بارها پیش آمده که پلیس آمریکا و FBI با این افراد ارتباط برقرار کرده و با وعده و وعید سعی در فریب آنها داشته ‌اند، لذا بعید نیست که چنین اتفاقی برای فرد مورد نظر نیز رخ داده باشد.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت، با بیان اینکه مسئول مستقیم این اتفاق شخص رئیس جمهور است، یادآور شد: احمدی‌نژاد باید پاسخگوی عملکرد نیروهای خود باشد.
نوباوه در پاسخ به این سوال که مسئولیت این کار با چه کسی است؟ گفت: مسئولیت این کار با شخص رئیس جمهور است چرا که به طور یقین خود وی گزینش این افراد را انجام داده است.
عضو ناظر مجلس بر شورای نظارت صدا و سیما یادآور شد: متاسفانه افرادی که تا کنون از مجلس شورای اسلامی به صورت سنواتی در این هیات‌ها حضور داشته‌اند، به این سفر دعوت نشده‌اند و حتی هیچ یک از اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز به این گروه راه نیافته‌اند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم افزود: همه صد و چند نفری که به عنوان هیات همراه رئیس جمهور در این سفرهمراه وی بوده‌اند به گزینش شخص احمدی‌نژاد به این سفر رفته‌اند لذا باید خود وی در این باره پاسخگو باشد.
همچنین : بخوانید  برخورد با كليك دزدهاي جنسي