کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز ( ۲۵ مهر – ۱۶ اکتبر )

فروردین:شما امروز احساس می کنید مسائل جدید و مبهمی در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می کنید کمتر به جواب می رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می شود.

اردیبهشت: امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می شود. باوجود اینکه شما نکات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینکه تمام جزئیات را بدانید می توانید موفق شوید. الان مهم ترین کار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان کنید، چراکه افراد دیگر ممکن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان کنید.

خرداد:امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را که شما می بینید ببینند، بنابراین ممکن است خیلی زود از شما تبعیت کنند. باوجود اینکه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی که بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می رفتید از شما تقدیر خواهند کرد. لزومی ندارد که همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید، بهترین کار این است که نگرش ها ساده تری داشته باشید.

تیر: امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند کرد، بنابراین قبل از اینکه ازآنها درخواست کمک کنید خوب فکرهایتان را بکنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری که دوستش داری دهمکاری کنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینکه این کار در نهایت شما را به آرامش می رساند، ولی الان می توانید با اطمینان خاطر و بدون فکر کردن به نتیجه کار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان کنید.

مرداد:شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری که بهتان وابسته اند حمایت کنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی کنید. شما این تونایی را دارید که بفهمید چه کار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد کرد. مادامی که با درستی و صداقت کار می کنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان کنید اشتباه نخواهید کرد.

شهریور: شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می شود. ولی با این وجود نمی توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

مهر: امروز کارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت های جدید بر اساس اولویت های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرش ها و ایده های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می بینید و بر اساس آن عمل می کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی دهد که برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

همچنین : بخوانید  فال روز دوشنبه 22 آبان 1391

آبان: شما احساس می کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می کند، چون شما می خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

آذر: این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

دی: باوجود اینکه تلاش های شما بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی توانید به چشمان خود اعتماد کنید! شما می دانید که چیز مهمی را از دست داده اید، ولی نمی توانید دقیقاً بگویید که آن چیز چیست. امروز سعی نکنید به دنبال کشف رازها باشید؛ فقط به سر کار برگردید و تا جایی که امکان دارد سعی کنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

بهمن: امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می دهید. راه ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

اسفند: امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.