هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۱۷ خرداد ۹۲

 

فروردین: برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر  کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

اردیبهشت: شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای  رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا  به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

خرداد: آرامش باعث می‌شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی‌توانید حاضر جواب باشید  بلکه دیگر نمی‌خواهید احساسات خود را پنهان کنید. شاید سر و کار داشتن با یک مسئله مهم به جالبی دادن یک جواب زیرکانه نباشد اما نگران نباشید، دوستان و خانواده ی شما از اینکه حاضر جوابی نکردید شما را تحسین می‌کنند.

تیر: امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.
مرداد: امروز شانس خلاص شدن از محدودیت‌های خودتان  را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می‌گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی‌توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می‌کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می‌کنید.
شهریور: شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.
مهر: امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.
آبان: شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی  شما آن چیزی نیست که  می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.
آذر: شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند  که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.
دی: شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.
بهمن: احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.
اسفند: شما بوسیله ی  ارتباطی که دو سیاره ی  نپتون و مشتری  شما طی هفته‌های قبل داشته اند، در مرحله ی پیشرفت قرار داشتید. اما امروز ماه  با آشکار کردن آن و نیاز شما به جدی کار کردن، تأثیر معکوس بر آنها دارد. شما به پایان خط نرسیده اید. این تنها فرصتی است برای شما تا دوباره کنترل کار دستتان بیاید.اگر عاقلانه هرکه وقت لازم است جلوی برخی کارها را نگیرید ممکن است شخص دیگری موقتاً کنترل کارها را در دست بگیرد و آن را برای شما انجام دهد.
 
سیمرغ
همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 14 اردیبهشت 92