برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با معرفت ترین معتاد و کارتن خواب جهان!

با معرفت ترین معتاد و کارتن خواب جهان! www.campfa.ir
عروس و دامادی که در شب عروسی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال طلا و جواهر خود را گم کرده بودند با تماس معتاد کارتن‌خواب به اموال خود رسیدند…

عروس و دامادی که در شب عروسی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال طلا و جواهر خود را گم کرده بودند با تماس معتاد کارتن‌خواب به اموال خود رسیدند.
در شب عروسی خود بیش از ۶۰۰ میلیون ریال طلا و جواهر و پول نقد را در راه تالار برگزاری مراسم و هنگام خروج از آرایشگاه در یک کیف دستی در کنار خیابان جا گذاشتم. وی اضافه کرد: وقتی به تالار رسیدیم عروس سراغ کیف و جواهراتش را گرفت که تازه متوجه شدم آنها را در کنار خیابان جا گذاشته ام.
محسن تازه داماد گفت: با آرایشگاه تماس گرفتیم اما آنها گفتند چیزی در بیرون آرایشگاه پیدا نکرده‌اند تا بهترین شب عروسیم با ناراحتی سپری شود هر چند کسی بویی از ماجرا نبود و ظاهر خود را حفظ کردیم.
وی ادامه داد: فردای عروسی روز خوشی برای ما بود مردی با تلفن همراهی که در کیف بود با برادر همسرم تماس گرفته بود و خبر پیدا شدن کیف را داده بود.

محسن افزود: به آدرسی که یابنده داده بود رفتم و وقتی به محل رسیدم باور نمیکردم که اموالم را پس بگیرم؛ مرد معتادی که در یک ساختمان مخروبه زندگی می‌کرد بدون کمترین توقع همه کیف و محتوای آن را سالم و بی نقص به من بازگرداند. محسن گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود که کسی با آن وضع زندگی و احتیاج به پول چنین فداکاری و انسانیتی به خرج داده باشد.
وی در پایان گفت: قدردانی مختصری از مرد معتاد کردم و خاطره عجیبی در شب و روز اول زندگیم ثبت شد.

همچنین : بخوانید  دختری که در خودروی پلیس خودکشی کرد! +عکس