ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲

سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام اس | کمپ فارسی,فال روزانه,سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام اس | کمپ فارسی

فروردین:

امروز به خودآگاهی عجیبی می رسید. چهره تان را در آیینه می بینید و این باعث می شود که بسیار قضاوت جو باشید. در خودتان به دنبال چیزی باشید که دوست دارید و روی آن بخش از آناتومیتان تمرکز کنید. سعی کنید که مدام خودتان را دست کم نگیرید. اگر یاد نگیرید خودتان را دوست بدارید شادی را بدست نخواهید آورد.

اردیبهشت:

اول ماه باعث می شود برای مهمترین بخش های ذهنتان حس مسولیت پیدا کنید. این شاید به این دلیل باشد که دوباره مجبورید که بودجه بندی کنید و به صورت حساب هایتان برسید. سعی کنید بیش از آنچه که دارید خرج نکنید.

 

خرداد:

یک کار پیدا کنید. باید به مسوولیت هایتان در خانواده برسید. چرا می گذارید که همسرتان به همه چیز برسد و تلاش کند. به محض اینکه بفهمید چقدر باید از خودتان مایه بگذارید می توانید تبدیل به بخشی از خانواده شوید که نقش بزرگی دارد.

 

تیر:

اداره تان پر از ایده، سخن پینی و نقطه نظرات مختلف است. اما هیچ کس تمایلی ندارد که به شما گوش دهد. اشکالی ندارد. شما کار و وظایف خودتان را دارید و باید همه ی آنها را تمام کنید.

 

مرداد:

مراقب پرخاش گری هایی که در اطرافتان در اداره وجود دارد باشید. شاید ببینید که کشمکش ها به شما آسیب می رسانند. برای جنگ آماده باشید ولی هیچ بحثی را آغاز نکنید. درمقابل مقامات بالاتر حاضرجواب نباشید و عقایدتان را برای خودتان نگه دارید.

 

شهریور:

امروز مجبورید کاری را انجام دهید که اصلا باب میلتان نیست. شاید خرج و مخارج و یا کار برای کسی باشد که اصلا دوست ندارید. شیرینی بپزید و آنرا بین همسایه هایتان پخش کنید. این باعث می شود دوستان بیشتری پیدا کنید.

همچنین : بخوانید  فال دوشنبه ( 4 دی -1391 )

 

مهر:

امروز در خانه تان بر سر قدرت جنگی بوجود می آید. نمی توانید از آن اجتناب کنید. از شما خواسته می شود که با معشوقه تان خیلی سازش کنید. هیچ کس آدم های زورگو را دوست ندارد. به او بگویید که چه فکر می کنید و از او بخواهید که کمی کوتاه بیاید.

 

آبان:

امروز کودکیتان دوباره خود را نشان داده و به سراغتان می آید. هیچ کس نمی تواند گذشته را تغییر بدهد. بهترین کار اینست که بیشتر در مورد گذشته های خوب بیندیشید و در آن بخش ها زندگی کنید.

 

آذر:

تغییرات ضروری زندگیتان را امروز بررسی کنید. آماده ی این باشید که وقتی برنامه هایتان تغییر کردند شرایط و اتفاقات سخت را به خوبی تحت کنترل درآورید. بگذارید که حس ششمتان در رابطه ی بعدی راهنمایتان باشد. این یکی می تواند خودش باشد.

 

دی:

اگر بتوانید از اشتباهات کوچک همسرتان چشم پوشی کنید به او نزدیکتر خواهید شد. امروز روز بسیار مناسبی است که فردی را که برایتان شایسته است را پیدا کنید. شاید دوستانتان او را تایید نکنند ولی این که اهمیتی ندارد.

 

بهمن:

امروز دیگر احساس نکنید که تهدید می شوید! در خانه و محل کار کاملا ایمن خواهید بود. شاید بیابید که بهتر است درها و پنجره ها را قفل کنید تا احساس امنیت پیدا کنید. یک سیستم هشداردهنده نصب کنید و یا یک سگ بزرگ بخرید. البته سگ بهتر است، چون هم بازی خوبی می شود.

 

اسفند:

امروز تجربه های جدیدی به دست خواهید آورد. دستتان را روی کارمندی بگذارید که به بخش شما آماده است. شما احساسات خیلی عجیب ذهنی به خودتان دو تا دارید. آیا آن نگاه ها چیزی را می فهمانند؟شاید…