آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز پنج شنبه ۱۳ تیر ۹۲

فال روز پنج شنبه 13 تیر 92

فال روز پنج شنبه ۱۳ تیر ۹۲

فروردین (برج حمل)

امروز برای شما روزی به دور از کار و روز جشن گرفتن با خانواده و دوستان است.محدودیت شما برای کارهایی که همراه آشنایان می توانید انجام دهید به پهنای آسمان است! از حیاط منزل به اتش بازی نگاه کنید و دستان هم را بگیرید. همراه با شعرهای وطن پرستانه ای که آسمان را پر میکند هم خوانی کنید. ایمان خود را بار دیگر تجدید کنید.

 

اردیبهشت (برج ثور)

امروز ایده های پول ساز فوق العاده ای به ذهنتان خطور میکند. طبق منطقی ترین ایده هایتان عمل کنید و کاری را انجام دهید که برایتان لذت بخش است. از نصیحت خانواده و دوستانتان استفاده کنید و اگر علاقه تان معطوف کار نجاری است، حتما به کلاس های حرفه ای برای آموزش بروید.

 

خرداد (برج جوزا)

امروز صبح بسیار هیجان زده هستید. راهی برای جشن گرفتن به همراه خانواده و دوستان پیدا میکنید و افراد جدیدی وارد زندگیتان می شوند. با افراد جدید دوستی کنید و در محل کار ارتباطات جدید پیدا کنید. امروز به همسرتان عشق بورزید.

 

تیر (برج سرطان)

امروز روز خوبی است که با همسرتان گفت وگویی داشته باشید. از جرو بحث پرهیز کنید و از آنچه دارید، با هم لذت برید. چیزهایی در زندگیتان بوجود خواهد آمد که جدید و هیجان انگیز بوده، و همچنین فرصت این را پیدا خواهید کرد که به کسی کمک کنید. مواظب باشید که امروز در مقابل همه افرادی که در زندگیتان هستند صبور بوده و به آنها عشق بورزید.

 

مرداد (برج اسد)

امروز یک روز غیر منتظره و بدور ازکار و مدرسی برایتان خواهد بود. امروز بعنوان یکی از فوق العاده ترین روزهای سال شناخته می شود. همه جا پر از جشن و سرور است و به خودتان بستگی دارد که به زندگی چسبیده و با جریان آن همگام شوید. امروز فرصت آنرا خواهید داشت تا از آنچه که دارید استفاده کنید.

 

شهریور (برج سنبله)

بخاطر این زمین بزرگی که روی آن زندگی می کنید و تمام آنچه که امسال تاکنون بدست آورده اید شکرگذار باشید. مثبت اندیش باشید و چشمانتان را بروی آن چیزهایی که برایتان الهام بخشند باز کنید. در این هوای گرم، سلامتی چیز خوبی است.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 27 اردیبهشت 92

 

مهر (برج میزان)

امروز برای تمیزکردن محیطمان ایده های نو و خارق العاده ای دارید. اما با این حال از ایده هایی استفاده کنید که کمی عجیب و غریب ترند! نیاز به این دارید که از شریک عشقیتان درخواست کمک کرده و از او به خوبی محافظت کنید. امروز را حتما شاد باشید.

 

آبان (برج عقرب)

تغییری در راه است و شما تقریبا می توانید آنرا لمس و احساس کنید. مراقب باشید که خود را برای اختلالاتی که در برنامه ی نرمالتان رخ می دهد آماده کنید.برخی ازین تغییرات اوضاع را بهتر می کنند و بعضی از آنها صرفا تغییر هستند و نه چیز دیگری! زنده بودن نعمت بزرگی است!

 

آذر (برج قوس)

به گشتن دنبال فرصت های تحصیلی ادامه دهید. مدرسه یک ماه دیگر آغاز می شود و اگر بتوانید دانش خود را افزایش دهید، می تواند شما را هم در کار و هم در زندگی شخصی کمک کند. به کار کردن با همین کیفیت ادامه دهید. شما توانایی این را دارید که شرکت را به تکان درآورید!

 

دی (برج جدی)

امروز ریسک پذیر باشید. اما اطمینان حاصل کنید که می توانید از این ریسک ها جان سالم بدر برید. به افراد دورو برتان گوش فرا دهید و ایده ها را بنویسید. ایده ها و گفته های دیگران را بکار بگیرید. امروز تصمیم درستی میگیرید. از روز سیزدهم لذت ببرید و امروز خیلی دنیا را تجزیه و تحلیل نکنید.

 

بهمن (برج دلو)

پول درآوردن سخت است، ولی اگر چول داشته باشید می توانید سرمایه گذاری کوچکی انجام دهید. محتاط باشید و بسته ی سرمایه گذاری را از تمام جهات نگاه کنید. با صحبت کردن با یک مشاور مطمئن شوید که دارید کار درستی انجام می دهید. بگذارید خانواده تان بدانند که چه در سر دارید.

 

اسفند (برج حوت)

ذهن و روان خود را امروز باز نگه دارید. امشب با یک روحیه ی خوب و ذهن باز به تماشای آتش بازی و جشن بشینید. تفکرات خود را به باد بسپارید و بگذارید راهش را بسمت کسی که به او عشق می ورزید پیدا کند. درمورد آنچه که می توانید انجام دهید صادق باشید.