ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طراحی ناخن ها در خانه !

طراحی ناخن ها در خانه,لاک ناخن,دیزاین ناخن

ناخن از مهم ترین عناصر در زیبایی خانم ها محسوب می شوند، بنابراین اگر خانمی می خواهد که زیبا به نظر بیاید نباید از این بخش مهم یعنی ناخن چشم پوشی کند.

 

 
 

لوازم مورد نیاز
لوازم بسیار زیادی وجود دارد که می توانید تهیه کنید و از آنها برای تزئین ناخن هایتان استفاده کنید ولی اگر برای اولین بار است که می خواهید این کار را انجام دهید از یک خلال دندان استفاده کنید. اما حتماً به یاد داشته باشید که از یک لاک ناخن عالی و یک پاک کننده فوق العاده استفاده کنید. برای این ۲ قلم جنس اصلاً به فکر صرفه جویی مالی نباشید! هم چنین می توانید از لاک های اکلیلی استفاده کنید که هم ارزان تر هستند و هم جلوه بیشتری دارند.

به دست آوردن تجربه

هرچه بیشتر طراحی کنید بهتر خواهید شد. یک شب دخترانه ترتیب دهید و دوستان خود را دعوت کرده و قانعشان کنید تا اجازه دهند ناخن هایشان را طراحی کنید. هم چنین می توانید از ویدئو های آموزشی که در اینترنت وجود دارند هم برای ایده گرفتن استفاده کنید.

لطفاً با یک بار طراحی بد ناامید نشوید.

این مهم ترین نکته ای است که باید در ذهن داشته باشید. با طراحی های ساده شروع کنید و بعد از اینکه احساس کردید با یک بار طراحی بد ناامید نمی شوید آن گاه به سراغ طراحی های مشکل تر بروید. از لاک پایه استفاده کنید یک زمینه ساده برای طراحی خود آماده کنید. ناخن خود را با ۲ لایه از رنگ مورد نظر خود به عنوان پایه پوشش دهید. اگر تازه کار هستید بهتر است تا از رنگ های طبیعی تر مثل سفید، بژ یا صورتی کمرنگ به عنوان پایه استفاده کنید، پس از آن از رنگ های شادتر برای طراحی خود استفاده نمایید.

همچنین : بخوانید  شیک ترین عکس های طراحی روی ناخن

طراحی

از خلال دندان استفاده کنید و چیزی طراحی کنید.هر چیزی که به ذهنتان می آید اصلاً نگران تقارن و یا متناسب شدن همه ناخن هایتان با هم نباشید به موقع روی آنها هم مسلط می شوید. به خودتان به چشم یک هنرمند نگاه کنید نه یک ماشین که می تواند همه اندازه ها را دقیقاً درست داشته باشد. ناخن های بلند فضای بیشتری برای طراحی به شما می دهند.
اگر می خواهید از چند رنگ استفاده کنید حتماً مطمئن شوید که رنگ قبلی خشک شده است. می توانید یک خلال دندان را در پاک کننده لاک زده و سپس برای پاک کردن اضافات طراحی از آن استفاده کنید. همیشه می توانید دوباره از اول شروع کنید یا ناخن هایتان را با برق ناخن بپوشانید. استفاده از برق ناخن باعث می شود که اشتباهات جزئیتان در طراحی ناخن ها اصلاً به چشم نیاید.

ثابت کردن لاک ناخن
برای اینکه طراحی شما مدت بیشتری باقی بماند یک لایه از لاک ناخن بی رنگ یا از محصولات ثابت کننده روی ناخن هایتان بمالید. این کار را هر ۲ یا ۳ روز یک بار انجام دهید و هر وقت لازم است طراحی خود را اصلاح کنید. اگر می توانید کار های خانه را با دستکش انجام دهید تا طراحی تان خراب نشود.