هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲

فروردین: اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

اردیبهشت: آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید که این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.
خرداد: توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.
تیر: شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.
مرداد: ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز  تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.
شهریور: گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.
مهر: شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی‌کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.
آبان: اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.
آذر: اگر شما تصمیم گرفته‌اید که به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول کنید، این شانس را خواهید داشت که مورد حمایت واقع شوید. برای اینکه بهرام آتشین شما را همراهی می‌کند. اکنون که سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی کنید که این کارها را به تنهایی انجام ندهید، بلکه به دیگران هم تکیه کنید. شریک شدن با دیگران باعث می‌شود که از انجام دادن این کارها لذت بیشتری هم ببرید.
دی: اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.
بهمن: شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می‌شود و گزینه مهیجی را برای کارهایی که اکنون انجام می‌دهید به شما پیشنهاد می‌کند. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می‌شود که کار کردن برایتان لذت بخش شود. اگر شما در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید، حالا این شیوه می‌تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید که به شما اجازه دهد در یک مسیر خلاقانه فعالیت کنید.
اسفند: اگر شما با خانواده‌تان مشکلی پیدا کرده‌اید، الان زمان خوبی برای متمرکز شدن بر این موضوع است. منتظر فرصت مناسب نباشید که فعالیتهای دوستان نزدیک یا خانواده‌تان را بررسی کنید. شما با مهربانی به صحبتهای دیگران گوش می‌دهید و عاقلانه واکنش نشان می‌دهید، اکنون این توانایی کمکتان می‌کند که تأثیرگذارتر باشید.
 
سیمرغ

 
همچنین : بخوانید  فال روز دوشنبه 9 بهمن 91