آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲

فروردین: شما در این روزها برای انجام فعالیت‌های روزمره تان دیگر هیجان ندارید، بسیاری از کارهایی را که در سابق ﺁرزوی ﺁنها را داشته اید و امروز به این ﺁرزوهای بزرگ رسیده اید اما دیگر شوق و ذوق سابق را ندارید، به خود یادﺁوری کنید که شما برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید مشقت‌های فراوانی را متحمل شده اید. شما نباید در یک مسیر ثابت بمانید و تسلیم سرنوشت شوید. روحیه تهاجم جویانه‌ای که در شما وجود دارد را از خود دور کنید تا بتوانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.  برای این که بتوانید به یک وضعیت ثابت برسید، بهتر است برای مدتی استراحت کنید و از تمام صحنه‌های اجتماعی و شغلی دور شوید.

 


اردیبهشت: شما افکار منفی زیادی را در این روزها در ذهن خود می‌پرورانید این عادت را از ذهن خود دور کنید. بهتر است هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید که امروز بزرگترین و مهم تر ین روز در زندگی شما می‌باشد پس باید بهترین نقش خود را ایفا کنید. متاسفانه هنگامی‌که مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد نمی‌دانید چطور با ﺁن روبرو شوید و بلافاصله دست و پای خود را گم می‌کنید، علی رغم تجارب زیادی که دارید، اما نمی‌دانید که چطور باید از ﺁنها استفاده کنید و تنها تجارب تان را در ذهن‌تان  نگه می‌دارید، از ﺁنها استفاده نمی‌کنید.

 

خرداد: شما امروز کمی‌نسبت به زندگی‌ای که در این روزها تجربه می‌کنید حالت گیجی و سر در گمی‌دارید. باور این موضوع که سرتان تا این حد شلوغ شده است و مشکلات گذشته کم کم در حال نابودی است برایتان سخت است، اما لازم است بدانید که هر سختی مانند راحتی دوام طولانی ندارد پس ﺁسایشی که امروز در زندگی تان به وجود ﺁمده است را باور کنید و از ﺁن لذت ببرید. اکنون زمان خوبی برای شما فراهم ﺁمده است تا استراحتی داشته باشید و برای رویارویی با مشکلات بعدی انرژی کافی را داشته باشید.

 

تیر: احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد مهره‌هایتان را حرکت دهید، فقط زود نا امید نشوید زیرا جنگ و مبارزه برای به دست وردن خواسته‌هاست که به انسان‌ها امید زندگی کردن را می‌بخشد.

 

مرداد: شما امروز در وضعیت بهتری  نسبت به دیروز به سر می‌برید. شما در روزهای ﺁینده شانس بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و فعالیت‌های جدیدی افزون بر کارهای روزمره‌تان به شما پیشنهاد می‌شود. قدرت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید زیرا شما مسئول کارهای مهمی‌خواهید شد و باید انعطاف بیشتری برای صبحت با دیگران به خرج دهید.

 

شهریور: به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال  حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 7 اردیبهشت 92

 

مهر: شما قدرت فوق العاده زیادی در درک صحیح و درست مطالب و اتفاقات زندگی تان دارید. شما همیشه تلاش خود را انجام داده اید و با قدرت درک بالایی که دارید ﺁینده خوبی را برای خودتان رقم زده ‌اید. شما طبعا انسانی سخت کوش هستید و در هر جا و هر مرحله از زندگی تان باشد تلاش را سر لوحه  زندگی‌تان قرار می‌دهید به همین دلیل خیلی کم دیده می‌شود که شما از زندگی تان نا امید باشید. اصلا نگران مسائل شغلی و روابط اجتماعی تان نباشید زیرا به بهترین نحو ممکن حل می‌شوند. مثل سابق به تلاش‌هایتان ادامه دهید.

 

ﺁبان: شما در این روزها بیش از اندازه کار می‌کنید، فعالیت‌های اجتماعی‌تان فوق العاده زیاد است. شما از این کارهای خیلی خسته شده اید اما به دلیل مسئولیت‌های زیادی که دارید نمی‌توانید از ﺁنها شانه خالی کنید، اما توصیه می‌کنیم که کم کم مسئولیت‌های اجتماعی تان را کاهش دهید و به زندگی شخصی تان نیز بپردازید و قبل از این که دیر شود  به زندگی خانوادگی تان نیز اهمیت بیشتری بدهید.

 

ﺁذر: شما در روزهای گذشته انرژی  مثبت بیشتری را برای مقابله با مشکلات زندگی‌تان داشتید، اما در این اواخر انرژی مثبت تان کاهش پیدا کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان انجام می‌دهید اما متاسفانه هیچ کدام از این راه حل‌ها نیز جواب نمی‌دهند اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که در چندین نقطه انرژی تان را پخش کنید، در یک نقطه و با تمرکز بیشتری انرژی‌تان را متمرکز کنید.

 

دی: شما به ﺁسانی به  افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید،  با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.

 

بهمن: شما در این روزها احساس می‌کنید که زندگی تان یا فعالیت‌های اجتماعی‌تان به بن بست رسیده است، اما شما قدرت فوق العاده مثبتی برای حل مشکلات دارید و این صفت شما بزرگترین حسنی است که خداوند به شما عطا کرده است. شما تنها با مشخص کردن هدف تان به سادگی می‌توانید به ﺁینده‌ای بهتر برسید. استراتژی‌های سابق‌تان را پشت سر بگذارید، زیرا استراتژی‌های سابق در زندگی امروز شما  جواب نمی‌دهد. صحبت‌های خود را به هر شخصی نگویید.

 

اسفند: شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد.

 

 سیمرغ