یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

علت بالا گرفتن رتبه یونیون پی پس از ویزا کارت در بازار کارت های اعتباری چیست

علت بالا گرفتن رتبه یونیون پی پس از ویزا کارت در بازار کارت های اعتباری چیست

مسترکارت , خرید مسترکارت , مسترکارت فیزیکی , خرید مستر کارت , مستر کارت , مسترکارت در ایران

 

سریع ترین رشد در سال ۲۰۱۵ در خاورمیانه ، آفریقا و آسیا اقیانوسیه دیده شده که تعداد کارت ها به ترتیب ۱۳ درصد و ۱۰درصد افزایش داشته است ، که با ابتکارات خاص مالی هدایت می شوند. یونیون پی ، ویزا و مسترکارت حساب ۸۹ درصد هزینه های جهان بر طبق مطالعات RBR و داده های کارت های پرداخت جهانی و پیش بینی برای ۲۰۲۱ ، یونیون پی چین در حال حاضر بزرگترین طرح از نظر ارزش کارت های پرداخت با اشتراک ۳۷% از ۲۱٫۶ تریبلیون دلار خرج شده در سال ۲۰۱۵ است و با توجه به ۳۲ درصد در سال ۲۰۱۴ الان از ویزا با ۳۲% و مسترکارت با ۲۰% پیش است. براساس طرح شمارش کارت از سال ۲۰۱۰ تا پایان سال ۲۰۱۵ یونیون پی چین در حال حاضر بزرگترین بوده است ۵٫۳ بیلیون کارت با برند یونیون پی وجود دارد که پایه حسابداری ۴۱ درصد از کارت های سراسر جهان است.

مسترکارت , خرید مسترکارت , مسترکارت فیزیکی , خرید مستر کارت , مستر کارت , مسترکارت در ایران
یونیون پی ، ویزا و مستر کارت برای ۸۹ درصد هزینه های سرتاسر جهان حسابداری می کنند و باقیمانده آن توسط طرح T&E ( آمریکن اکسپرس،JCB  و Diners Club ) و کارت های بانک های محلی با برچسب های خصوصی است. با این حال در مناطق و کشورهای مختلف تفاوت قابل توجهی وجود دارد به عنوان مثال ایران به دلیل تحریم های بین المللی تنها از کارت های داخلی استفاده می کنند و JBC 22 درصد از هرینه های بازار محلی ژاپن را شامل می شود. ویزا و مسترکارت بزرگترین طرح های بین المللی در خارج از چین هستند. در حالی رشد یونیون پی چشمگیر است ، که یک دلیل آن می تواند از نتایج گسترش سریع بازار چین باشد. یونیون پی یک طرح عمدتا داخلی با سهم ۵٫۵ درصد از پرداخت های خارج از چین است. در حالیکه ویزا و مسترکارت به ترتیب ۵۰% و ۳۱% از این سهم را فرماندهی می کنند. RBR’s  نظر داده است : با وجود گسترش سریع اخیر آنها، سهم یونیون پی تدریجی افزایش خواهد یافت و این یک حرکت رو به جلو به دلیل کاهش رشد اقتصادی در بازار های داخلی است علاوه بر این بازارهای چین برای بازیکنان خارجی بازشده است تا به انحصار یونیون پی در بانک های داخلی در ماه ژوئن ۲۰۱۵ اتمام داده شود.

خرید مسترکارت

مسترکارت چیست ؟

پس از شمارش کارت ها در سال ۲۰۱۰، که بزرگترین طرح سراسری در جهان بود، یونیون پی از ویزا پیشی گرفت و همچنین بزرگترین کارت پرداخت با ارزش در سال ۲۰۱۵ شد. کارت های پرداخت در سر تا سر جهان رشد ۸ درصدی داشته است و به ۱۳ بیلیون در ۲۰۱۵ رسیده است . تحقیقات جدیدی از سوی RBR نشان می دهد که تعداد کارت های اعتباری در گردش در سر تا سر جهان سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته و به ۱۳ بیلیون رسیده است. اگر چه هنوز قابل توجه نیست، و از کاهش نرخ رشد ۱۱ درصدی رکود بازار توسعه چین در سال ۲۰۱۴ پیروی می کند.

همچنین : بخوانید  اعتراض ایران به سازندگان بازی پرندگان خشمگین

مسترکارت , خرید مسترکارت , مسترکارت فیزیکی , خرید مستر کارت , مستر کارت , مسترکارت در ایران