مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دردسرهای جدید ریحانا در سال ۲۰۱۳

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowCm0JHdrahLBY.jpg

 

لغو پیاپی کنسرتهای ریحانا در شهرهای مختلف امریکا خشم هواداران وی را در پی داشت و هوادارانش وی را به شرکت در پارتیهای شبانه و مصرف مشروبات الکلی و ماری جوانا متهم کرده اند.


بنابر گزارشات “ریحانا” خوانند معروف و پر حاشیه این روزهای هالیوود به دلیل آنچه مدیر برنامه هایش آن را بیماری نامید سه کنسرت خود را در شهرهای مختلف امریکا لغو کرد ، این درحالی بود که تمام بلیطهای این کنسرتها فروخته شده و در آخرین اجرا تا لحظاتی قبل از شروع برنامه هیچ کس نمیدانست که این برنامه لغو شده است و همین مسئله باعث عصبانیت و خشم هوادارانی شد که بلیطهای کنسرت این خواننده را تهیه کرده بودند.
وی خطاب به مردم عصبانی در توئیتر نوشت : من سه روز احساس بیماری میکردم و احساس کردم این مدت استراحت برای بهبود من کافی است اما به نظر میرسد اشتباه میکردم . از همه شما عذر میخواهم و امیدوارم روزهای بهتری پیش رو داشته باشیم.
هواداران او در اعتراض به این حرکت گفته اند بهتر است او به جای شرکت در پارتیهای شبانه و مصرف ماری جوآنا در مقابل فروش بلیطها و هوادارانی که به خاطر او به سالن اجرایش می آیند احساس مسئولیت کند.
او اعلام کرده است که هوادرانش بلیطهای خود را نگه دارند و در اولین فرصت وی برنامه اجرایش را در شهرهای یاد شده دوباره آغاز خواهد کرد.

منبع : pardad.ir

همچنین : بخوانید  لقب زشترین زن جهان تنها بعد از ۸ ثانیه ! + عکس