هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی موفق ترین برندهای لوکس دنیا در زمینه ی پوشاک

 موفق ترین برندهای لوکس دنیا - www.campfa.ir

 معرفی موفق ترین برندهای لوکس دنیا در زمینه ی پوشاک

. گوچی (Gucci)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
گوچی نخستین فروشگاه کالاهای چرمی خود را در سال ۱۹۰۶ میلادی در فورانس ایتالیا افتتاح کرد. یک قرن بعد، لوگوی این کمپانی به محصولات لاکچری در دنیا تبدیل شد. گوچی در سال ۱۹۲۰ میلادی، کیف های چرمی به سوارکارها می فروخت و اکنون یکی از بهترین برندهای کیف در دنیا به شمار می رود. در حال حاضر، «فریدا جیانانی» در بخش طراحی این شرکت مشغول به کار است و لوگوی دو G قفل شده در یکدیگر را به بزرگ ترین برند پول ساز دنیا تبدیل کرده است.

۲٫ شانل (Chanel)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
یکی از بهترین برندهای مد در دنیا، شانل است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط «کوکو (گابریل) شانل» تاسیس شد. کوکو شانل در قرن بیستم، خودش را به عنوان مهم ترین و مشهورترین برند پوشاک بانوان در دنیا به اثبات رساند. لباس های این برند، زیبا، شیک، راحت و کاربردی هستند. پیراهن و دامن های فاستونی های شانل و ژاکت های آن همچنان در صدر پرفروش ترین پوشاک دنیا رار دارند.

۳٫ کالوین کلین (Calvin Klein)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
در سال ۱۹۶۸ میلادی، کالوین کلین شرکت کالوین کلین را با مسوولیت محدود راه اندازی کرد. در آن زمان فقط خط تولید کوچکی از کت های زنانه و مردانه داشت. در دهه ۷۰ میلادی، کلین دو جایزه Coty را برای طراح مینیمالیستی خود دریافت کرد و در اواسط آن دهه، نام خود را روی جیب های عقب شلوارها حک می کرد. در سال ۲۰۰۳ میلادی، «فیلیپس وان هوزن» این برند را با تلاش بسیار به دست آورد و در حال حاضر، این برند سه فاز قیمت متفاوت از لباس های بسیار گران تا قیمت های تقریبا متناسب دارد.

۴٫ لوئیس ویتون (Louis Vuitton)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
برند کالاهای چرمی و پوشاک لوکس فرانسوی که در حال حاضر بخش اصلی کمپانی فرانسوی LVMH است، در سال ۱۸۵۴ میلادی به عنوان تولید کننده کیف و چمدان تاسیس شده است. این کمپانی، بیشتر برای کیف های دستی چرمی شهرت دارد و طراح اصلی آن نیز مارک جاکوب است.

۵٫ کریستین دیور (Christian Dior)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
طراحان این شرکت را در سال ۱۹۴۵ میلادی تاسیس کردند و خیلی زود به دلیل طرح های متفاوت ژاکت های کمربند دار و دامن های کوتاه، شهرت پیدا کرد. پس از سهمیه بندی پارچه در طول جنگ جهانی دوم، استفاده زیاد دیور بسیار حیرت آورد و عجیب بود. از سال ۱۹۹۶، طراحی ارشد این برند – جان گالیانو – وظیفه نظارت و طراحی محصولات این کمپانی را به عهده دارد.

همچنین : بخوانید  ست لباس زنانه همرا با دامن 2013

۶٫ ورساچه (Versace)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
جیانی ورساچه در سال ۱۹۷۸ میلادی کمپانی ورساچه را راه اندازی کرد. پس از مرگ او در سال ۱۹۹۷ میلادی، خواهرش دوناتلا ورساچه که معاون جیانی بود، به عنوان طراح ارشد و برادرش سانتو ورساچه به عنوان مدیر کل انتخاب شدند. با اینکه حرف و حدیث هایی در مورد این برند وجود دارد، اما همچنان این شرکت به خانواده ورساچه تعلق دارد.

۷٫ جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
جورجیو آرمانی ۷۴ ساله تنها سهام دار، رئیس کل و مدیر اجرای این برند است. کارخانه مد و کالاهای لوکس، همه چیز از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی را تولید و عرضه می کند. اما بیشتر شهرت این برند برای پوشاک مردانه آن است.

۸٫ رالف لورن (Ralph Lauren)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
رالف لورن ۶۹ ساله ابتدا یک فروشنده کراوات در بروکز برادِرز بود اما ۴۲ سال پیش شرکت تولید کراوات خود را راه اندازی کرد. در حال حاضر بیش از ۳۵ بوتیک در آمریکا دارد. این شرکت سه مجموعه برای عرضه دارد: پولو که بیشتر پوشاک مردانه است، بلک لیبل که بیشتر برای پوشاک شهری افراد پولدار است و پرپل لیبل که خط تولید تجملاتی است.

۹٫ پرادا (Prada)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
در سال ۱۹۱۳ میلادی، ماریو پرادا شرکت پرادا را برای تولید و عرضه کالاهای چرمی تاسیس کرد. نوه او میوچیا در سال ۱۹۷۸ میلادی این شرکت را به ارث برد و خط تولید پوشاک را نیز به آن اضافه کرد.

۱۰٫ ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)

موفق ترین برندهای لوکس دنیا
این کمپانی در سال ۱۹۶۱ میلادی تاسیس شد و نخستین خانه مدی بود که پوشاک آماده زنان را عرضه می کرد. در سال ۱۹۶۶ میلادی بوتیک های «ریو گوچه» برای پوشاک بانوان گشایش یافتند و در سال ۱۹۷۴ نیز خط تولید لباس های آماده مردانه راه اندازی شد. در سال ۱۹۹۹ میلادی، شرکت گوچی این کمپانی را خریداری کرد

منبع: برترینها