آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۲۹ تیر ۹۲

فروردین:

امروز پر از سورپرایزهای جالب برایتان خواهد بود. احساس افسردگی را کنار بگذارید و امروز آنچه دارید لذت ببرید. روابطتان را مثبت و زندگی خانوادگیتان را زیبا کنید. به سمت همکارانتان بروید و کمکشان کنید.

 

اردیبهشت:

امروز افکارتان را برای خودتان نگه دارید. اصلا نگذارید که دیگران بدانند درموردشان بد فکر می کنید . نظر خوبی راجع به آنها ندارید. خواهید دید که شایعه پراکنی و سخن چینی به شدت دیگران را آزرده خاطر می کند. همچنین زمان این نیست که در برابر خانواده تان بایستید.

 

خرداد:

امروز خیلی روز مطلوبی برایتان نیست. کار زیادی دارید و نامه ای که برایتان می آید خیلی برای روحیه تان خوب نیست. تمام شکست هایتان را با وقار بپذیرید و فقط به راهتان ادامه دهید. عقب نیشینی ها می توانند مثبت باشند. بگذارید در مشکلات دیگران کمکتان کنند.

 

تیر:

چالش های پیش آمده در کار برایتان خوب هستند. آنها به شما کمک می کنند که نیروی ذهنیتان را بیشترکرده و یاد بگیرید که شرایط جدید را تحت کنترل بگیرید. حتما برای چالش ها آماده باشید و تمام تلاشتان را بکار بگیرید. امروز روز برجسته ای خواهد بود.

 

مرداد:

امروز باید از تمام مشت هایی که به سمتتان روانه می شود جاخالی بدهید. برنامه هایی که چیده اید تغییر خواهند کرد. ذهنتان را باز و هشیار نگه دارید و از همه ی تغییرات به نفع خودتان استفاده کنید. هشیار باشید!

 

شهریور:

امروز طالع خوبی به سراغتان خواهد آمد. اگر به سختی کار کنید، خواهید دید که در آینده تان بخت و اقبال خوبی خواهید داشت. به تاخیر انداختن کارها کمی وسوسه انگیز است، ولی وسوسه نشوید. همه چیز را مرتب کنید تا آینده ی بسیار خوبی در مقابلتان ببینید.

 

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 10 فروردین 92

مهر:

لباسی که دیروز خریدید اندازه تان نیست. ناراحت نباشید. خوب است که برچسب هایش را نکنده اید و می توانید لباس را پس بدهید. شاید هم بهتر باشد کمی ورزش کنید و وزن اضافه تان را آب کنید!هر کدام ازاین روش ها تصمیم درستی برایتان خواهد بود.

 

آبان:

امروز قلبتان به چالش کشیده خواهد شد و اگر معشوقه تان از شما خداحافظی کرد، باید آماده باشید. اما ناراحت نباشید، فرد جدیدی به زندگیتان خواهد آمد. این شخص ممکن است فردی از گذشته هایتان باشد و یا اینکه کسی باشد که هم اکنون می شناسید. به بازار بروید و مغازه ها را ببینید و کمی فکر کنید.

 

آذر:

برای اتفاقات پیش بینی نشده در وظایف کاریتان که ممکن است رخ بدهند، برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی به سما شانس این را می دهند که تغییرات برایتان مشکلی ایجاد نکنند. امروز برای تمام جنبه های زندگیتان برنامه ریزی کنید.

 

دی:

امروز خواهید دید که همه جور اتفاق خوبی برایتان در حال رخ دادن است. با همکارانتان به سختی کار خواهید کرد و در خانه حسابی به شما خوش می گذرد. همه چیز مرتب است و اتفاقات به نفع شماست.

 

بهمن:

فقط بدانید که هر وقت که از خانه به سمت کارتان پیش می روید دچار استرس و ناراحتی می شوید. انقدر به همسرتان وابسته اید که ک لحظه دوری از او برایتان به شدت سخت است و غیرممکن. این شرایط عجیبی است که دارید. شاید جادویتان کرده اند!؟

 

اسفند:

به یک آموزشگاه بروید و کلاس هایی بردازید که کمی تغییر وارد زندگیتان می کنند. خواهید دید که مسیر شغلیتان روشن است، ولی باید که آنرا بهتر کنید. کمی زمان صرف انجام دادن تکالیفتان کنید و کتابهایتان را بخوانید!