هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۶ تعریفی که دخترها دوست دارند بشنوند !

www.campfa.ir

زنان هنگام جمع آوری تعریف و تمجید زیاد فروتن نیستند ، به خصوص اگر آن تعریف مربوط به چیزی باشد که زیاد روی آن کار می کنند. آنها دوست دارند تحسین شده و سرها برای تحسین از آنها به حرکت درآید. نمونه های زیر ۶ تعریف و تمجیدی است که اکثر دخترها خواهان شنیدن آن هستند …


۱٫ “وزن کم کردی”

وقتی دختری به صورت خستگی ناپذیر در باشگاه ها به سر می برد و یا با رژیم غذایی و خوردن غذاهای کم کالری و .. در تلاش است تا خود را لاغر و خوش هیکل نگه دارد تا بتواند لباس هایی که دوست دارد بپوشد ، به گزارش نیک صالحی پس اگر شخصی به او بگوید وزن کم کردی یا لاغر به نظر می رسی ، برای او مانند آن است که سراسر روز کارش را خوب انجام داده است.

۲٫ “سلیقه ات در لباس پوشیدن فوق العاده است”

ممکن است دختری علاقه زیادی به خرید و جستجوی لباس و کفش و جواهرآلات و… دارد و یا دوست دارد در زمینه مد و لباس حرفی برای گفتن داشته باشد. با این تعریف او تا عرش بالا می رود!

۳٫ “جوان تر به نظر می رسی”

دخترها معمولا دوست ندارند زیاد درباره سن و سال صحبت کنند. آنها دوست دارند باهوش و جوان به نظر برسند و مثلا اگر کسی فکر کند که او ۲۵ ساله است ولی در حقیقت ۳۰ سال دارد ، شاید یکی از بهترین تعریف ها از او باشد.

۴٫ “تو به شدت باهوش و شوخ طبع هستی”

همچنین : بخوانید  ناخن های شما رازهای بدنتان را فاش می کنند

درست است که بیشتر مشهور است که دختران به ظاهر خود توجه زیادی دارند ولی به گزارش نیک صالحی در کنار آن هوش و زکاوت نیز برایشان اهمیت داشته و این تعریف در کنار تعریف از زیبایی، بسیار برایشان خوشایند است.

۵٫ “موهایت به طور شگفت انگیزی، بلند، درخشان و پرپشت است”

ممکن است دختری به طور مرتب موهای خود را با استفاده از محصولات زیبایی مو مانند نرم کننده، روغن های خاص و شامپو نگه داری کند. تعریف در مورد موهای بلند و پرپشت و یا مدل موی کوتاه زیبایی که به آنها می آید به آنها احساس خوبی می دهد.

۶٫ “پوست زیبا و درخشانی داری”

دختری ممکن است یک جوش درست وسط پیشانی و یا روی گونه اش ببیند و فکر کند دنیا روی سرش خراب شده است . او ممکن است برای زیبا نگه داشتن پوستش رژیم غذایی مناسب، مرطوب کننده ، کرم صورت و دیگر محصولات زیبایی مناسب پوستش را استفاده کند. پس بدیهی است که پس از صرف این کارها، این تعریف را با آغوش باز می پذیرد!