هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های آرایش مو جدید ۲۰۱۳

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btow1ETRHX5Xuk3C.jpg

 

سوال همیشگی که حالا باموهایم چه کار کنم ما را رها نمی کند ، خوبی دنیای مد اینست که می توانی از مدل های نو ایده بگیری ، این فصل هم دیزاینر ها مدل هایی را برای آرایش موها معرفی کرده اند ، مدل های امسال بیشتر ساده و راحت هستند .

امسال مدلهای فریبنده ای برای آرایش مو ابداع شده است که در عین سادگی زیبا و طبیعی هم هست ، آخرین مدل ها را می توانید در زیر ببینید :
جمع کردن موها پشت سر
گیدو یکی از طراحان مو درباره جمع کردن موها در پایین سر می گوید: ” یک سبک شیک و جمع است و بسیار رایج می باشد”. برای ثابت نگه داشتن موهای خود در پشت سر، اول آنها را خشک کرده سپس آنها را در وسط سر جمع کنید به صورت دم اسبی در پشت ببندید و بعد روی آن براق کننده مو اسپری کنید.بعد موها را با دست حلقه کنید تا فرم دایره بگیرند و ببندید و در انتها با اسپری حالت دهنده مو یا تافت آنرا در جای خود ثابت نگه دارید.(تصاویر بالا)
http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowAadFTZA9Tv0V.jpg
افت مو

بافتن موها بی نهایت زیبا و خیره کننده است، مخصوصا با تنوعی که شاهد آن هستیم. در بعضی از مدلها گیس ها زیادند و روی سر پخش شده اند و در قسمت پشت به هم می رسند . نمایی ساده اما زیبا در بعضی از مدلها دیده می شود. یک بافت ساده می تواند کمی شل باشد و شلوغ تر بنظر برسد و با کش بسته شود.(حتی بدون آینه هم می توان اینکار را انجام داد). یا موها را در پشت به دو بخش از هم جدا نمود و گیس کرد.
http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowPwFCpH2gLxSi.jpg

مدل موی دم اسبی کوتاه

مدل موی دم اسبی مدرن دو ویژگی دارد : جای آن در قسمت پایین سر است و با اتو صاف می شود. و مانند دم اسب بلند و زیباست. امروزه تغییراتی در این مدل ایجاد شده است . برخی دسته ای از موها را با ربان هایی بستند و مدل ظریفی از دم اسبی را ایجاد کردند. علاوه بر این با افزودن چند تار مو از دو طرف صورت، مدلی ایجاد شده که موها صورت را مانند قابی در بر می گیرند و بقیه موها را در پشت گوش جمع کردند. هر طور که فکر می کنید این مدل بیشتر برای شما مناسب است همان طورعمل کنید.
http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowrpTSiWS91YRP.jpg
 موهای براق

همانطوری که وقتی موها خیس می شوند و صاف و لطیف به نظر می آیند، این مدل مو چنین شکلی دارد با این تفاوت که موها خشک اند و با ژل آنها را براق میکنند . موها  به عقب هدایت می شود و از دو طرف هم روی شانه ها می ریزد.
http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowZPiKP5aBAdrH.jpg
همچنین : بخوانید  مدل های جدید رنگ مو ی زنانه سال 2014