هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه چهار شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱

فال متولدین فروردین: سیاره بهرام هم اکنون وارد ششمین خانه شما شده و شما را تحریک می‌کند که راندمان و کارآیی خود را به طور کلی افزایش بدهید، دراین هنگام تحولی در وقایع روزمره زندگی شما به وجود می‌آید. یک روش برای بالا بردن کارآیی توجه کردن به محیط پیرامونتان می‌باشد. با وجود اینکه امروز با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید، هدفهای کنونی شما عرصه‌ای برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در روزهای آینده فعالیتهای خاصی را آغاز کنید.

فال متولدیناردیبهشت: هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود.

فال متولدین خرداد: کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال متولدین تیر: تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال متولدین مرداد: امروز سیاره بهرام در حال ترک کردن نشانه شما است و با شما خداحافظی می‌کند. زندگی شما هم اکنون پرجنب حوش و سرشار از انرژی شده است و شما نگران این هستید که اوضاع به حالت طبیعی برگردد. از یک طرف الان وقت این رسیده که به آرامی پیش رفته و دوباره انرژی‌هایتان را ذخیره کنید. شما می‌توانید برای مدتها بدون اینکه خسته بشوید به این روش ادامه دهید. اگر از وقتتان عاقلانه استفاده کنید برای پیش آمدهایی که در روزهای آینده اتفاق می‌افتد آمادگی پیدا خواهید کرد.

فال متولدینشهریور: در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال متولدینمهر: با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به  آرامش برسید.

همچنین : بخوانید  فال روز پنج شنبه 25 آبان 1391

فال متولدین آبان: برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

فال متولدین آذر: اگرچه شما برای آینده ایده‌های بزرگی را در نظر دارید، ولی در حالی که سیاره بهرام در دهمین خانه شما که مربوط به کار و وظایف شغلی است قرار می‌گیرد، شما نیاز پیدا می‌کنید که انرژی‌تان را بر روی برخی از وظایف خیلی خاص متمرکز کنید. تبدیل کردن هدفهای بلند مدت به چندین برنامه شخصی کوچکتر، به شما کمک می‌کند که بدانید در آینده چه کارهایی باید انجام دهید. اول قدم های کوچک بردارید، و بعد کم‌کم قدمهایتان را بلندتر کنید.

فال متولدیندی: باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

فال متولدینبهمن: وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال متولدین اسفند: زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.