برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آیا ال جی و سامسونگ نیز از ایران خواهند رفت ؟؟

همانگونه که می دانید این روزها بسیاری از شرکت های معتبر به واسطه تحریم هایی که بر ضد کشورعزیزمان ایران هست امکان فعالیت در ایران را ندارند .

LG-and-Samsung-Upgrade-to-Android-2.2

 

بهگزارش ورد آی تی ؛ بلاخره این موج تحریم های پیاپی گریبان همه شرکت های خارجی فعال در ایران را خواهد گرفت . آن دسته از شرکت ها و گروه ها  که مورد استقبال کاربران ایرانی قرار نگرفته بودند و بازار مناسبی در ایران نداشتند خوب طبیعی بود که با همان شروع تحریم دفاتر خود را در ایران تعطیل کرده و به دنبال بازار هدف دیگر بودند .

اما این قضیه درباره دو شرکت بزرگ کره ای یعنی LG و Samsung  صدق نمی کرد . چون این دوکمپانی بسیار مورد توجه ایرانیان بودند و از گذشته تا به امروز آثار آنها درجای جای منزل هر ایرانی به چشم می خورد . طبیغتا با شروع تحریم این شرکت چون منافع خود را در ایران در حال خطر می دیدند زیاد متاثر از این مسایل نبودند ، ولی متاسفانه در حال حاضر از گوشه و کنار خبر می رسد که این دو کمپانی نیز در حال بررسی برای ترک بازار ایران هستند !!

حال تا چه حد این شایعات واقعیت داشته باشد یا نه را باید طی روز های آینده دید ، اما نکته مورد توجه اینجاست که اگر ورود محصولات این دو کمپانی به ایران قطع شود آیا بازهم میتوان با جایگزین کردن محصولات ایرانی این جای خالی را پر کرد .

همچنین : بخوانید  کاهش قیمت اتصال به اینترنت در شبکه ملی اطلاعات