دکوراسیون و مد و زیبایی
این خانه زیبا که توسط McBride Charles Ryan طراحی شده است، از طرفی مانند یک ابر و از طرف دیگر یک خانه مسکونی معمولی است.دیوارها و کف این خانه از چوب جنگلی ساخته شده و آشپزخانه آن هم به رنگ قرمز طراحی شده است.این خانه در حومه شمال ملبورن استرالیا قرار دارد .
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
مدل های جدید آرایش چشم و سایه چشم www.campfa.ir
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید لاک ناخن ۹۲
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳ gucci
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
www.campfa.ir مدل های جدید عینک آفتابی گوچی ۲۰۱۳
چطور در تابستان آرایش مان را تازه نگه داریم؟
۱ – در صورت امکان کرم پودر نزنید و به جای آن از یک مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. اگر کرم پودر لازم است، فقط در مرکز صورت استفاده کنید.
۲ – سعی کنید در ماه های تابستان از یک کرم پودر بدون چربی oil – freeاستفاده کنید و یا کرم پودر روزمره خود را با یک مرطوب کننده بدون روغن رقیق کنید. این پوشش در هوای گرم بهتر عمل می کند.
۳ – از پودرهای پوشاننده به جای پنکیک ، روی فونداسیون استفاده کنید . رژگونه پر رنگ نزنید.
۴ – عرق و چربی جمع شده روی صورت را با کاغذهای خشک کن مخصوص صورت پاک کنید . می توانید از یک دستمال تمیز هم استفاده کنید ، آن را به آرامی روی صورت قرار دهید
۵ – به هم ریختگی آرایش زیر چشم و جمع شدن پودر را با یک پنبه پاک کنید. در برابر وسوسه تجدید کانسیلر مقاومت کنید مگر اینکه احساس کنید واقعا ضروری است.
۶ – فقط پودر های پوشاننده باز را مجددا تکرار کنید . پودر فشرده یا پنکیک در برخورد با رطوبت ماسیده می شود.
معرفی موفق ترین برندهای لوکس دنیا در زمینه ی پوشاک
. گوچی (Gucci)
گوچی نخستین فروشگاه کالاهای چرمی خود را در سال ۱۹۰۶ میلادی در فورانس ایتالیا افتتاح کرد. یک قرن بعد، لوگوی این کمپانی به محصولات لاکچری در دنیا تبدیل شد. گوچی در سال ۱۹۲۰ میلادی، کیف های چرمی به سوارکارها می فروخت و اکنون یکی از بهترین برندهای کیف در دنیا به شمار می رود. در حال حاضر، «فریدا جیانانی» در بخش طراحی این شرکت مشغول به کار است و لوگوی دو G قفل شده در یکدیگر را به بزرگ ترین برند پول ساز دنیا تبدیل کرده است.
۲٫ شانل (Chanel)
یکی از بهترین برندهای مد در دنیا، شانل است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط «کوکو (گابریل) شانل» تاسیس شد. کوکو شانل در قرن بیستم، خودش را به عنوان مهم ترین و مشهورترین برند پوشاک بانوان در دنیا به اثبات رساند. لباس های این برند، زیبا، شیک، راحت و کاربردی هستند. پیراهن و دامن های فاستونی های شانل و ژاکت های آن همچنان در صدر پرفروش ترین پوشاک دنیا رار دارند.
۳٫ کالوین کلین (Calvin Klein)
در سال ۱۹۶۸ میلادی، کالوین کلین شرکت کالوین کلین را با مسوولیت محدود راه اندازی کرد. در آن زمان فقط خط تولید کوچکی از کت های زنانه و مردانه داشت. در دهه ۷۰ میلادی، کلین دو جایزه Coty را برای طراح مینیمالیستی خود دریافت کرد و در اواسط آن دهه، نام خود را روی جیب های عقب شلوارها حک می کرد. در سال ۲۰۰۳ میلادی، «فیلیپس وان هوزن» این برند را با تلاش بسیار به دست آورد و در حال حاضر، این برند سه فاز قیمت متفاوت از لباس های بسیار گران تا قیمت های تقریبا متناسب دارد.
۴٫ لوئیس ویتون (Louis Vuitton)
برند کالاهای چرمی و پوشاک لوکس فرانسوی که در حال حاضر بخش اصلی کمپانی فرانسوی LVMH است، در سال ۱۸۵۴ میلادی به عنوان تولید کننده کیف و چمدان تاسیس شده است. این کمپانی، بیشتر برای کیف های دستی چرمی شهرت دارد و طراح اصلی آن نیز مارک جاکوب است.
۵٫ کریستین دیور (Christian Dior)
طراحان این شرکت را در سال ۱۹۴۵ میلادی تاسیس کردند و خیلی زود به دلیل طرح های متفاوت ژاکت های کمربند دار و دامن های کوتاه، شهرت پیدا کرد. پس از سهمیه بندی پارچه در طول جنگ جهانی دوم، استفاده زیاد دیور بسیار حیرت آورد و عجیب بود. از سال ۱۹۹۶، طراحی ارشد این برند – جان گالیانو – وظیفه نظارت و طراحی محصولات این کمپانی را به عهده دارد.
۶٫ ورساچه (Versace)
جیانی ورساچه در سال ۱۹۷۸ میلادی کمپانی ورساچه را راه اندازی کرد. پس از مرگ او در سال ۱۹۹۷ میلادی، خواهرش دوناتلا ورساچه که معاون جیانی بود، به عنوان طراح ارشد و برادرش سانتو ورساچه به عنوان مدیر کل انتخاب شدند. با اینکه حرف و حدیث هایی در مورد این برند وجود دارد، اما همچنان این شرکت به خانواده ورساچه تعلق دارد.
۷٫ جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)
جورجیو آرمانی ۷۴ ساله تنها سهام دار، رئیس کل و مدیر اجرای این برند است. کارخانه مد و کالاهای لوکس، همه چیز از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی را تولید و عرضه می کند. اما بیشتر شهرت این برند برای پوشاک مردانه آن است.
۸٫ رالف لورن (Ralph Lauren)
رالف لورن ۶۹ ساله ابتدا یک فروشنده کراوات در بروکز برادِرز بود اما ۴۲ سال پیش شرکت تولید کراوات خود را راه اندازی کرد. در حال حاضر بیش از ۳۵ بوتیک در آمریکا دارد. این شرکت سه مجموعه برای عرضه دارد: پولو که بیشتر پوشاک مردانه است، بلک لیبل که بیشتر برای پوشاک شهری افراد پولدار است و پرپل لیبل که خط تولید تجملاتی است.
۹٫ پرادا (Prada)
در سال ۱۹۱۳ میلادی، ماریو پرادا شرکت پرادا را برای تولید و عرضه کالاهای چرمی تاسیس کرد. نوه او میوچیا در سال ۱۹۷۸ میلادی این شرکت را به ارث برد و خط تولید پوشاک را نیز به آن اضافه کرد.
۱۰٫ ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)
این کمپانی در سال ۱۹۶۱ میلادی تاسیس شد و نخستین خانه مدی بود که پوشاک آماده زنان را عرضه می کرد. در سال ۱۹۶۶ میلادی بوتیک های «ریو گوچه» برای پوشاک بانوان گشایش یافتند و در سال ۱۹۷۴ نیز خط تولید لباس های آماده مردانه راه اندازی شد. در سال ۱۹۹۹ میلادی، شرکت گوچی این کمپانی را خریداری کرد
منبع: برترینها
پوست اطراف لبهای خانمها عروق خونی کمتری نسبت به پوست مردان دارد و هرچه گردش خون در این ناحیه بیشتر باشد، ایجاد چروکها به تعویق میافتد. این غدد بر فیلرهای طبیعی پوست موثرند.
استقرار تارهای ماهیچهای اطراف لبهای خانمها در لایههای میانی پوست میتواند باعث نوعی کشش پوست به سمت داخل پوست شود و به این ترتیب زمینه ایجاد چروک را فراهم میکند.
درمان چروک اطراف دهان
درمانهای چروکهای اطراف دهان را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد: درمانهای خانگی و درمانهای طبی که دو درمان اول، خانگیاند و چهار درمان بعدی، طبی.
۱- عادتهای نادرست را ترک کنید:سیگار نکشید. از ضدآفتاب استفاده کنید. کرم ضدچروک مناسبی تهیه کنید و از رژلبهای تیره استفاده نکنید زیرا چروکها را بیشتر مشخص میکنند.
۲- ورزش کنید: دو ورزش زیر را میتوان از ورزشهای مفید ضدچروک اطراف لب دانست:
الف) صاف بنشینید: دهانتان را ببندید و سعی کنید لبهایتان را به سمت بینیتان ببرید تا ۵ بشمارید و به حالت اول برگردید. این کار را ۵ بار تکرار کنید. این ورزش را برای جهات مختلف تکرار کنید.
ب) دهانتان را ببندید و در این حالت تا جایی که میتوانید بخندید و هر بار به اندازه ۵ شماره مکث کنید.
۳- فیلرها: فیلرها مواد مخصوصی هستند که در پوست تزریق میشوند و چروکها را ملایمتر میکنند البته نباید از این تزریق انتظار یک درمان قطعی و مادامالعمر داشته باشید و اگر میخواهید همیشه از مزایای فیلرها بهرهمند باشید، باید با فواصل زمانی مشخص تزریق را تمدید کنید. این روش کمی هزینه بالایی دارد و بهدلیل استفاده از داروهای بیحسکننده، احتمالا عوارضی مانند درد، قرمزی و تورم به دنبال خواهد داشت.
۴- درمابریشن: این روش جزو موارد تهاجمی به پوست محسوب میشود. متخصص برای این عمل برس دواری را بر پوست میکشد و بهاینترتیب لایههای سطحی پوستی را میزداید تا پوست جوانتر لایههای زیرین، جای پوستمرده و پیر را بگیرد. اگر درمابریشن فقط برای اطراف دهان انجام شود ناحیه اطراف دهان از سایر قسمتهای دهان روشنتر به نظر میرسد. بهبود التهاب پوست بعد از انجام این روش ممکن است مدت قابلتوجهی طول بکشد.
۵ -لیزرتراپی: برای از بین بردن چروکها میتوان از لیزرهای ضعیفی استفاده کرد.
۶ -فیس لیفت با جریان میکرو: در این روش متخصص با دستگاهی جریان الکتریکی بسیار ضعیفی را به پوست منتقل میکند.
دنیای مد همواره با سرعت بالایی درحال تغییر است، و برای همیشه به روز بودن، باید دائما پیگیر آنچه مد می شود و از مد می افتد باشید. این ۶ رنگ چنان به شدت در فشن جهانی ظاهر شده اند که مطمئنا شما را شیک و باب روز خواهند کرد. با رنگ هایی که سال نو با خود آورده خودنمایی کنید.
۱. هلویی
(Nectarine) با پوشیدن این رنگ پر هیجان، نه تنها به چشم می آیید، بلکه بسیار شیک هم به نظر خواهید رسید. حتی تنها یک جلوه از این رنگ، مثلا در کیف دستی، گوشواره یا گردن آویزتان، به مجموعه ی لباس هایتان جلا می دهد.
۲. آبی سیر
(Monaco blue) بنفش (رنگی که معمولا سلطنتی محسوب می شود) هیچوقت به خوبی آبی سیر به چشم نمی آید. همچون یک شاهزاده ی اشرافی، پوشنده ی این رنگ، باکلاس و باشکوه به نظر می آید. دوشس کمبریج کیت میدلتون، چندین بار در لباس هایی با این رنگ دیده شده است.
۳. سبز زمردی
(Emerald green) اگرچه سبز تیره رنگ سال ۲۰۱۲ بود، اما امسال سبز زمردی در مرکز توجه قرار گرفته است. و طیف جدیدی از رنگ سبز، برای گذراندن غروبی در یک مهمانی، شام و یا مجلس رسمی است. این رنگ درخشان و جواهرنشان، پوشنده اش را چون یک ستاره ی سینما جلوه گر می کند. فقط باید جواهراتتان را به حداقل برسانید، چرا که این رنگ ذاتا پرزرق و برق است.
۴. زرد خاکی
(Dusty yellow) زرد لیمویی در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ مد بود. در حالی که طیف شبرنگ این رنگ هیچوقت به لیست رنگ های سال راه پیدا نکرد (خدا را شکر!)، آخرین طیفی از این رنگ که خودنمایی می کند مدل خاکی آن است. رنگی بین زرد لیمویی، و رنگ کمی جدی تر و شاید خسته کننده ای به اسم زرد اخرایی.
۵. خاکستری مات
(Muted grey) امسال پوشیدن خاکستری مات با جواهرات نقره ای، فلزی و قطور کار عاقلانه ایست. خاکستری همیشه رنگ کسل کننده و رسمی ای تصور شده، ولی جفت کردن آن با جواهرات فلزی یا در تضاد قرار دادنش با رنگ هایی مثل قرمز شقایقی و زرد لیمویی به این رنگ مثلا کسل کننده روح می بخشد و شما نیز رویایی به چشم خواهید آمد.
۶. آبی فولادی
(Steel blue) آبی فولادی انقدر رنگ جالبی ست که باید همیشه مد باشد! این طیف نوگرایانه از آبی، شما را در هر جمعی برجسته می کند، و همچنین نگاه ها و نظرات ستایشگرایانه ی زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر شهامت کافی را دارید این رنگ را گاهی امتحان کنید.
شنیده میشود “ادله” برنده جایزه بهترین ترانه متن در اسکار امسال قراردادی ۱۰ میلیون دلاری با یک برند معروف لوازم آرایشی امضا کرده است. شایعاتی شنیده میشود مبنی بر اینکه این ستاره انگلیسی که اکنون چند ماهی است ساکن نیویورک شده است قصد دارد تا ملیت خود را تغییر داده و برای همیشه یک امریکایی باشد.
یک دوست نزدیک او میگوید : این پول میتواند نقش زیادی در زندگی اقتصادی ادله داشته باشد و برای همین او این قرارداد را پذیرفته است.
در سال گذشته میلادی ادله که درآمدی ۳۲ میلیون دلاری در کارنامه کاری اش داشت از ستاره هایی که برای برندهای معروف تبلیغات میکنند انتقاد کرده بود او در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرده بود هرگز اجازه نمیدهد نامش در کنار هیچ برندی دیده شود.
او اکنون نام بزرگی در عرصه موسیقی محسوب میشود ، وی برنده جایزه اسکار ، گرمی و چند جایزه معتبر دیگر در این عرصه بوده است که اعتبار نام را بیشتر میکند و هر برند تجاری را وسوسه میکند تا برای دستیابی به بازار بهتر از نام او استفاده کنند.
منبع: pardad.ir