هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آرایش مناسب برای انواع چشم ها

آرایش مناسب برای انواع چشم ها - www.campfa.ir

 چشم هایی که زیبا هستند،حتی بدون آرایش هم می توانند جذاب باشند اما گاهی برخی چشم ها برای زیبا و جذاب تر شدن نیاز به ترفندهای آرایشی خاصی دارند.دراین مقاله ، شما را با مواردی از این قبیل روشهای آرایش چشم ها آشنا می سازد

 

چشم های تورفته : اگر چشمان تو رفته داریر،بایستی از سایه هایی با رنگ روشن تر استفاده کنید چرا که رنگ های تیره باعث میشوند چشمانتان گودتر به نظر برسند. سایه  رااز داخل پلک به سمت خارج بکشید و مطمئن شوید که قسمت وسط سایه حتما رنگ روشن داشته باشد.

چشم های دور ازهم : برای اینکه این چشمان زیباتر به نظر برسند بایستی با استفاده از سایه آنهارا نزدیک تر به هم نشان دهیم .برای اینکار در سمت بیرونی پلک از رنگ تیره ای استفاده کنید و همان طور که به سمت داخل چشم نزدیک می شوید از همان رنگ در طیف روشن تر استفاده کنید.

    چشم های نزدیک به هم : برای زیباتر شدن این چشم ها باید خط چشمی نازک پشت چشم هایتان بکشید و آن را تا انتهای چشم هایتان و به سمت گوشه ی بیرونی چشم ادامه دهید ، و سایه ای که استفاده می کنید باید در گوشه ی بیرونی چشم خود تیره تر استفاده کنید و سعی کنید کمی ریمل نیز به مژه هایتان بزنید.

     چشم های افتاده : برای زیباتر شدن این چشم ها ، باید خط چشم خود را ضخیم بکشید و انتهای خط چشم را در انتهای چشم خود کمی به سمت بالا و به طرف ابروهایتان بکشید و همچنین سایه ای که می زنید باید در انتهای چشم های شما سایه نیز به طرف بلا یعنی به سمت ابروهایتان کشیده شود.

همچنین : بخوانید  از بین بردن خال های صورت به صورت طبیعی

   چشم های بادامی : برای زیباتر شدن این چشم ها باید خط چشم زیر و خط چشم روی چشم ها را ضخیم ،  مشکی ، کشیده و دنباله دار بکشید و در قسمت زیر ابروهای خود از یک سایه ی تیره رنگ استفاده کنید.