در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یاس به روی مجله رفت، گفت و گوی اختصاصی مجله نسل امروز با یاس

wWw.CampFa.Ir یاس به روی مجله رفت، گفت و گوی اختصاصی مجله نسل امروز با یاس

 

مجله نسل امروز یک مجله قدرتمند در خصوص سینما و تلویزیون و موسیقی است که در شماره ۶۹ خود با آوردن یاس(یاسر بختیاری) به روی مجله خود ، چشم همهگان را به خود جلب کرد . باهم می رویم و حرف های یاس را می شنویم . برای خوانندن حرف های یاس به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

من برای شما خلاصه ای از مصاحبه یاس با مجله نسل امروز می گذارم لطفا برای خواندن کل مصاحبه ،مجله نسل امروز را خریداری کنید.

wWw.CampFa.Ir یاس به روی مجله رفت، گفت و گوی اختصاصی مجله نسل امروز با یاس

اعترافات خواندنی یاس:

 آدم پولداری نیستم  ، روزگاری کشتی می گرفتم  ، ۶سال مسافرکشی کردم  ،   شهداالگوی زندگی من هستند  ،  حاضرنیستم حتی یک روز به عقب برگردم 


 به شخصه معتقدم اگر قرار باشد روزی فلان محله فقیر نشین تهران نشان داده شود باید محله زیبا و متمل نشین هم به تصویر کشیده شود.در نهایت در آهنگ هایم معضلات   را  بیان می کنم اما وقتی یک نفر پیدا شود که فیلم توهین آمیز ۳۰۰ را تولید می کند ، فریاد می زنم که تو کی هستی که در مورد ایران صحبت می کنی. 

 دوست داشتم مجاز شوم اما… * تو یک مدتی دنبال این بودی که مجوز بگیری آما از یک جایی به بعد به نظر می رسد این موضوع را رها کرد ، می توانیم بگوییم یاس دیگر دنبال مجوز نیست ؟

     ماجرای مجوز در این چند وقت در مورد من خیلی بزرگ شده و بیش از اندازه به آن پرداخته می شود.داستان مجوز گرفتن من بر می گرد به چیزی حدود ۹ سال پیش که دوست داشتم مجاز شوم و اقداماتی برای گرفتن مجوز هم انجام دادم.حتی مقطعی آقای فرشید رحیمیان به من گفت آهنگ هایت را به ثبت رساندم، اما وقتی دوباره پیگیر شدم متاسفانه فقط جواب منفی شنیدم و همه دست رد به سینه می زدند.

wWw.CampFa.Ir یاس به روی مجله رفت، گفت و گوی اختصاصی مجله نسل امروز با یاس

 از همان دوران  کودکی دست به قلم بودم و خوب می نوشتم ، داستان هایم طوری بود که دیگر برای نوشتن نیاز به تخیل نداشتم و حقایق زندگی ام را در قالب داستان می  نوشتم.آن سال ها تنها راهی که برای خالی کردن عقده هایم پیش رو داشتم ،نوشتن بود.البته یک دوره ای کارهای دیگری راهم برای خالی کردن خودم تجربه کردم که البته   مسیرهای درستی نبود. 

همچنین : بخوانید  7 درس از زندگي ترانه عليدوستي، به بهانه 22 دي‌، سالروز تولدش

 

* چرا نکات مثبت جامعه را در آهنگ هایت مطرح نمی کنی ؟

   ذات رپ اعتراض است . خاطرات منفی من بیشتر از خاطرات مثبت من است و از طرفی احساس می کنم جامعه به کسی مثل من هم نیاز دارد که نکات منفی جامعه را رصد کند و در انتها وجه مثبت موضوع را هم نشان دهد . من اگر از نکات منفی صحبت می کنم در نهایت می گویم می شود به آینده امید داشت . در واقع من معضلات را می گویم و در نهایت وجه مثبت و شاید امیدواری را به او نشان می دهم و از او می خواهم کمی بیشتر روی آن فکر و تامل کند.

*جامعه چه قدر به تو لطمه زده که اینقدر نفی نگر شده ای ؟

   اینها بر می گرددبه گذشته من ، فقر شدید در زندگی ، بدهکاری ، بیکاری و در یک کلام باتلاقی که من و خانواده ام هر روز بیشتر در آن احساس غرق شدن می کردیم ، باعث شد چنین روحیه ای پیدا کنم و از این معضلات صحبت کنم.

 

wWw.CampFa.Ir یاس به روی مجله رفت, گفت و گوی اختصاصی مجله نسل امروز با یاس

 شاید پای چوبه دار بودم   شاید الان من را در جوی آب پیدا می کردین شاید هم پای چوبه دار در واقه در محیطی بزرگ شدم که پتانسیل این کارها را داشتم.

 

ادامه مصاحبه را در مجله نسل امروز بخوانید. منبع:مجله نسل امروز

امتیاز 2.00 ( 1 رای )

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است.

  1. زندگینامه یاس عزیز

  2. سلام ممنونم…
    ما ادامه میدیم!