کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ریحانا در حال تلاش برای چاق شدن و اضافه وزن!

کمتر زنی در دنیای امروز به دنبال چاق شدن است. اکثر خانمها در پی یافتن راهی برای کاهش وزن هستند و افراد لاغر هم غالبا استخوانی بودن را به چاق شدن ترجیح میدهند. اما خبرها نشان میدهند “ریحانا…

ریحانا,عکس های جدید ریحانا,جدیدترین عکس های ریحانا,عکسی از چاق شدن ریحانا,تلاش ریحانا برای چاق شدن

کمتر زنی در دنیای امروز به دنبال چاق شدن است. اکثر خانمها در پی یافتن راهی برای کاهش وزن هستند و افراد لاغر هم غالبا استخوانی بودن را به چاق شدن ترجیح میدهند. اما خبرها نشان میدهند “ریحانا” خواننده معروف ۲۵ ساله هالیوودی به دنبال راهی برای افزایش وزن است.
او این روزها به “باربادوس” ، شهر زادگاهش بازگشته است و بنابر اظهارات یک منبع نزدیک به وی، او در تلاش برای افزایش وزن وچاق شدن است.
گفته میشود او این روزها مدام در حال خوردن تنقلات است و بیشتر وقتش را در رستورانها میگذراند و اظهار امیدواری کرده است که نتیجه تلاشش را هرچه زودتر ببیند

بنابر گزارشات ریحانا این روزها اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری میکند و در مدت اقامتش در این شهر بارها به فستیوالها و کارناوالهای خیابانی رفته است.بر اساس گزارشها او علاوه بر اینکه خوردن برنج و حبوبات را افزایش داده است سعی میکند با خوردن تنقلاتی چون چیپس و شکلات روند افزایش وزن را تسریع کند.
شاهدان میگویند در زمان حضورش در فستیوال علاوه بر اینکه مدام در حال خوردن بوده است سعی کرده تا اوقات خوشی را برای خود و اطرافیانش و بخصوص هوادارانی که او را احاطه کرده بودند به وجود آورد.

” گرداوری شده در مجله خبری آریانت “
همچنین : بخوانید  عکسی از دوست پسر ۲۱ ساله پاریس هیلتون!!!