هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز پنج شنبه ۱۶ خرداد ۹۲

فروردین: امروز شما نیاز دارید که در زمینه کاری خودتان را مطرح کنید، این اتفاق در صورتی ممکن می شود که شما ذهنتان را از توجه کردن به یک مسأله شخصی دور کنید که این مسأله هرچه بیشتر ادامه پیدا کند بیشتر شما را خسته می کند. شما در پنهان کردن اتفاقاتی که واقعاً پیش آمده مهارت خوبی دارید به صورتی که دیگران فکر می کنند شما کاری شگفت آور انجام انجام داده اید. تمجیدهایی که از شما می شود را بپذیرید؛ نیازی نیست که مسائل پنهانیتان را آشکار کنید.

اردیبهشت: مادامی که شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز کارهایتان را زودتر از موعد تمام کنید. معمولاً شما با تغییر کردن موافق نیستید، اما اکنون تغییر مسیر دادن کار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین کنید که بیشتر انعطاف پذیر شوید.

خرداد: امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید زمان می برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کارهایی که شما اکنون انجام می دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.

تیر: شاید شما اخیراً دوست دارید که از هر اتفاقی که می افتد خبردار شوید، حتی اگر کسی در موردش به شما حرفی نزند. اما اکنون که ماه در نشانه شما قرار گرفته است، احساسات شما در حال آشکار شدن هستند. مواظب باشید که اجازه ندهید علایق شما رابطه عاشقانه شما را با فردی که واقعاً دوستش دارید به هم بزند. به تغییر حالتهایتان در طول روز توجه کنید، اما تصمیمی نگیرید که مسیر زندیگتان را تغییر دهد.

مرداد: امروز برای شما روز بسیار خوبی است، برای اینکه هیچ محدودیتی برای رسیدن به هدفهای شما وجود ندارد. یک حادثه معمولی اجتماعی می تواند شما را وارد مسیری کند که این مسیر در زمینه کاری برای شما بسیار مفید است. قاطی کردن کار و تفرح با یکدیگر همیشه کار عاقلانه ای نیست، اما امروز شما در مسیری قرار گرفته اید که بیشتر نیاز به مسافرت رفتن دارید.

شهریور: شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

مهر: اگرچه شخصی باعث شده است که شما از انجام دادن وظایفتان نسبت به مادرتان باز بمانید، ولی محتملاً تمام فعالیتهای شما خالصانه است. شما می خواهید عشق و محبتی را که در قلبتان دارید نثار دیگران کرده و با آنها سهیم شوید. شما قادر هستید که با توجه کردن به کسانی که وارد زندگی شما می شوند احساسات خود را بیان کنید. مواظب باشید که این جریان متوقف نشود و کسی به اشتباه فکر نکند که شما می خواهید او را کنترل کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز دوشنبه 27 خرداد 92

آبان: اکنون به جای اینکه روی مسائل احساسی شخصی تان فوکوس کنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید که درگیر یک مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینکه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت کردید، به عقب برنگردید.

آذر: شما معمولاً در مورد نظریات فیلسوفانه آبستره تان صحبت می کنید و این کار را با تعصب شدید انجام می دهید. اما امروز که ماه از سرتاسر خانه هشتم شما می گذرد، احتمال دارد که بیشتر در مورد مسائل شخصی صحبت کنید. لازم نیست که شما از صحبت کردن در مورد احساسهایتان اجتناب کنید، حتی اگر این آشکار سازیِ احساسات شما را ناراحت کند. به مسائل حاشیه ای بپردازید؛ احساسهای شما بیشتر از هر چیز دیگری در خود شناسی به شما کمک خواهند کرد.

دی: اگر شما از نظر عاطفی فردی حساس هستید، به شما پیشنهاد می شود که بیشتر شنونده باشید، سعی نکنید که همه چیز را در زندگیتان ثابت نگه دارید. فقط گوش بدهید. عقیده اشتباه شما این است که فکر می کنید حتماً باید صلاحیت و شایستگی خود را نشان داده و اثبات کنید و این کار فقط ناامیدی و نارضایتی در پی خواهد داشت. برای شما خیلی سخت است که فقط به مسائل دیگران توجه کنید، اما امروز این کار یکی از هدفهای شماست.

بهمن: امروز به جای اینکه در مورد استعدادها و طرز فکر منحصر به فردتان با دیگران سخن بگویید، عاقلانه است که به فعالیت کردن بپردازید و هنگامی که دیگران در مورد فعالیتهایشان به شناخت رسیده اند به آنها اجازه بدهید که در این میان نقش اساسی ایفا کنند. حتی اگر شما نقش مهمی در موفقیت دیگران داشته باشید، این حمایت شما برای آنها اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ احتمال دارد این کاری که شما می کنید باعث شود از جاییکه اصلاً انتظارش را ندارید موقعیت خوبی برای شما به وجود آید.

اسفند: شما امروز به تفکرات دیگران اهمیتی نمی دهید، برای اینکه شما از آنچه که خوشحالتان می سازد آگاه هستید و این موضوع برای شما احساس قدرت به همراه دارد. با وجود این شما در آشکار کردن احساسهایتان زیاد سرعت عمل ندارید. به عقب برنگردید؛ برای اینکه بین مقدار ریسکی که با آشکار کردن آسیب پذیریتان متحمل خواهید شد و مقدار لذتی که تجربه خواهید کرد، پیوستگی و ارتباط وجود دارد.

سیمرغ