تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۱۸ خرداد ۹۲

 

 

فروردین: فقط برای مدتی کوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی‌تان می‌افتد سرگرم کنید. تا جایی که می‌توانید از روشی که در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

 

 


اردیبهشت: شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می‌کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می‌دهید مغرور شوید.
خرداد: مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.
تیر: امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.
مرداد: شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.
شهریور: اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.
مهر: زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید.
آبان: اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.
آذر: امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.
دی: هنگامی که تلاش می‌کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.
بهمن: به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.
اسفند: اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

 سیمرغ

 
همچنین : بخوانید  فال روزانه - شنبه 05 مرداد 1392