اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دولت برای مهار قیمتها دست به کار شد

 

 

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از حضور وزارت کشور، نیروی انتظامی، وزارت دادگستری، بانک مرکزی و وزارت صنعت برای کنترل بازار خبر داد و گفت: کارگروه کنترل بازار طرحی را به منظور کنترل قیمتها به خصوص در مورد کالاهای اساسی ظرف دو روز گذشته ابلاغ کرده است.
, سید جواد تقوی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از طرح جدید کارگروه کنترل بازار برای کنترل قیمتها خبر داد و گفت: در این طرح مقرر شده است تا به منظور بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاهها از جمله وزارت کشور، نیروی انتظامی ، وزارتخانه های صنعت معدن و تجارت و دادگستری و نیز بانک مرکزی همکاری مشترکی را برای برخورد با متخلفان داشته باشند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این دستورالعمل در ۲۳ مهرماه به تمامی استانها ابلاغ و تیم کاری مشترکی از نمایندگان دستگاههای مذکور برای اجرای آن تشکیل شده اند.
وی تصریح کرد: این طرح به منظور برخورد با محتکران و مراکز نگهداری کالا از جمله انبارها و سردخانه های متخلف ابلاغ شده است.
به گفته تقوی، در دو روز گذشته از اجرای این طرح یک انبار ۵۰۰ تنی برنج خارجی و سه انبار کالاهای پتروشیمی که ماده اولیه بخش صنعت را تامین کرده و ۵ هزار تن کالا را احتکار کرده بودند، مورد برخورد قانونی قرار گرفت.
همچنین : بخوانید  کاهش بی سر وصدای سهمیه سوخت
برچسب ها : , ,