شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سحر دولتشاهی پاسخ بی احترامی برخی ها را اینگونه داد

سحر دولتشاهی پاسخ بی احترامی برخی ها را اینگونه داد

عکس سحر دولتشاهی, بیوگرافی سحر دولتشاهی, اینستاگرام سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی ازجمله بازیگرانی است که در اینستاگرام صفحه شخصی دارد و در پست جدیدی که در آن قرار داده است گفته است که غیر از اینجا ، صفحه ای دیگری در فضای مجازی ندارد و در همین صفحه هم برخی از مردم با نظراتشان باعث ناراحتیم شده است.

این روزها هنرمندان زیادی با راه اندازی صفحه شخصی در اینستاگرام، مستقیم با مردم و هوادارانشان در ارتباط اند اما این صفحات مجازی هم مشکلاتی را برای برخی از هنرمندان بوجود آورده است. اغلب آنها از نظرات بی رحمانه، قضاوت های نابجای عده ایی از مردم ناراحت اند. اخیرا این حواشی به صفحه مجازی سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون ،هم رسیده است تا جاییکه در پیامی از نظرات عده ایی گلایه کرد و در پیامی نوشت :

دوستان و همراهان عزیز. این تنها صفحه عمومی من در صفحات مجازیه. من در هیچ شبکه اجتماعی دیگری عضو نیستم. که البته همین صفحه هم گاهی انقدر مزین به نظرات بی رحمانه ای میشه که مرددم به داشتنش. این تنها راه ارتباط مستقیم من با شماست و دلم میخواد از این طریق اخبار فعالیتهای جدیدم رو در اختیارتون بذارم و شاید بعضی وقتها پیشنهادی یا در میان گذاشتن احساسی. من و ادمین محترم پیج پستها رو با دقت انتخاب میکنیم و همواره مواظب هستیم موجب آزار کسی نشیم و از طریق این صفحه نه کسی رو قضاوت کنیم و نه حکمی صادر کنیم.  کمتر پیش میاد صفحه ای رو بلاک کنیم یا نظری رو پاک کنیم. بهترین قاضی خداست . امیدوارم فضای مجازی به فضای محترم تری تبدیل بشه که این همه خشم و تندی مدام باعث آزار و اذیت نشه. از دوستانی هم که به من لطف دارن و صفحاتی رو به نام من و به عنوان هواداری درست میکنن خواهش میکنم مثل همیشه مهربون و صبور باشن و من از همه شون ممنونم. شاد و سلامت و پر از آرامش باشین.

همچنین : بخوانید  سحر دولتشاهی با انتشار این عکس نشان داد فوضولی هم بلد است

گلایه سحر دویتشاهی , حواشی اینستاگرام سحر دولتشاهی, نظرات بی رحمانه در فضای مجازی

گلایه سحر دولتشاهی از نظرات بی رحمانه در فضای مجازی

برچسب ها :