هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دختر ۱۹ ساله جیب بر حرفه ای بازار تجریش

دختر 19 ساله جیب بر حرفه ای بازار تجریش www.campfa.ir

دختر ۱۹ ساله جیب بر حرفه ای بازار تجریش

 

سرهنگ سعید کفراشی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طی ده‌ها فقره شکایت از سوی هموطنان و اهالی تجریش مبنی بر جیب بری و کیف زنی در محدوده تجریش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش داشت: در این راستا ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و با انجام یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد دوربین‌های امنیتی فروشگاه‌ها توانستند جیب بر را به هویت لیلا ۱۹ ساله، اهل اسلامشهر و دارای سابقه کیفری شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: ماموران با در‌آوردن عکس متهمه از  داخل سیستم و توزیع آن به کلیه‌ واحد‌های گشتی، فعالیت خود را در راستای دستگیری نامبرده افزایش دادند.

وی افزود: روز گذشته ماموران با حضور در مناطق مختلف تجریش توانستند متهمه را داخل یک نانوایی در حالی که با یک کودک خردسال قصد جیب بری از هموطنان را داشت، شناسایی و بلافاصله وی را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش ادامه داد: در این خصوص ماموران زن انتظامی در بازرسی از متهم دستگیر شد توانستند ده‌ها کیف پول و ده‌ها انواع لوازم مسروقه کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید کفراشی خاطرنشان کرد: با انتقال متهمه به کلانتری نامبرده در بازجویی فنی‌و پلیسی،  به روزی ۴ فقره جیب بری و کیف زنی اعتراف کرد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

همچنین : بخوانید  بدترین رانندگان فوتبالیست را بشناسید +تصاویر